okkk

شماره های تماس

دکور اجرایی حسنادکور

دکور آتلیه

آتلیه ایمان در مهریز یزد

دکورهای اجرایی : دکور بلک روم مدل هنزا ، دکور اتاق عروس مدل درگهان ، دکور کهنه کاری مدل سایا ، دکور مدل صنوبر ، دکور مدل بهادران ، دکور مدل اقاقیا ، دکور تاب مدل بهار ، دکور کودک مدل بیدک ، دکور دفتری مدل منشاد ، دکور مدل فیروزه ، کافه مندگار ، کف و دیوار کودک مدل فردیس ، دیوار مدل ماه ، دیوار اسپرت مدل پارسیان

محل اجرا دکور : مهریز یزد

گالری تصاویر

آتلیه ایمان در مهریز یزد

طراحی و ساخت دکور آتلیه : توسط مجموعه حسنا دکور.مجموعه حسنا دکور در این آتلیه انواع زیادی از دکور ها به نمایش گذاشته است. این آتلیه مناسب برای تمام مناسبت ها در همه ی سنین می باشد. زیرا برای هر سنی دکور طراحی شده است.اتاق عکاسی اصلی ترین و بزرگترین بخش آتلیه است.

طراحی و ساخت دکور آتلیه عکاسی

طراحی و ساخت دکور آتلیه

در دکور عروس مهم ترین نکته خلق یک فضای رویایی و رمانتیک است. مدل و رنگ دکور باید به گونه ای باشد که علاوه بر دلنواز بودن احساس آرامش هم منتقل کند.

حتی در دکور کودک باید دقت کرد طراحی ما جوری باشد که کودک را جذب خود کند و حتی کودک در آن فضا احساس آرامش و امنیت داشته باشد.همانطور که می دانید نمی شود کودک را کجبور به گرفتن ژست کرد بنایراین باید دکور و رفتار عکاس آتلیه طوری باشد ک کودک به شکل طبیعی اما جالب و هیجان انگیز قرار بگیرد.

از آنجا که آتلیه‌ عکاسی محل ثبت خاطرات هستند، پس ارائه یک محیط دلنشین در آن بسیار ضروری است. بنابراین همان‌اندازه که باید در استفاده از ابزار مناسب و ژست درست و .. در یک عکس توجه و وسواس به خرج داد، یک طراحی درست و اصولی هم در آتلیه باعث جذب بیشتر مشتری می‌شود.

مجموعه حسنا دکور در این آتلیه از دکور اداری هم استفاده کرده است که مورد توجه قرار گرفته است.

این مجموعه توانسته است با طراحی و ساخت دکور های جذاب و متنوع رضایت مدیر آتلیه را جذب کند.

ما در این مقاله فضای قبل از اجرای دکور و بعد از اجرای دکور را به نمایش گذاشته ایم تا تفاوت را احساس کنید.

 

قبل از اجرای دکورها در آتلیه ایمان

 

 

بعد از اجرای دکور آتلیه ایمان

 

 

 

 

 

 

رضایت مدیریت آتلیه ایمان جناب آقای حسینی

 

طراحی و ساخت دکور با مجموعه حسنا دکور :

مجموعه حسنا متشکل از بهترین مشاورین در حوزه عکاسی ، طراحی دکورهای استاندارد آتلیه ، باغ ، عمارت عروس ، فضاهای دفتری و ویترینهای خاص در هر صنفی می باشد.

حسنا دکور مجهز به ماشین آلات روز جهت تسریع ، ظرافت و زیبایی در انجام پروژه های شما عزیزان می باشد.

 

نمونه کار ها:

حسنـــا دکـــور : بهتـــرین و با کیـــفیت ترین دکـــور را با قیمت استثنـــایی برای شما آتلیـــه داران عزیـــز ارائـــه می‌دهد.

برای تماس با ما فقط کافیست کلیک کنید.

اگر اینستاگرامی هستید میتوانید ما را در اینستاگرام follow کنید:

hosnadecor@