okkk

شماره های تماس

دکور اجرایی حسنادکور

طراحی و ساخت دکور استودیو فتولایک در مراغه

دکورهای اجرایی : دکور اقاقیا، دیوار آجر و درب کرکره مدل حریره، دکور کیوسک مدل رزا، دکور لایک، دیوار مشبک با شومینه مدل گلزا

محل اجرا دکور : مراغه

گالری تصاویر

نکات لازم برای طراحی و ساخت دکور که باید به آن توجه کرد!

طراحی و ساخت دکور (دکوراسیون) آتلیه :آتلیه محل ثبت بهترین خاطرات برای افراد است. خاطراتی که تا پایان عمر، با دیدن عکس هایی که در آن آتلیه گرفته شده است، یادآوری می شود. دکور آتلیه ، در زیباسازی این خاطرات نقش خیلی مهمی دارد.

به عنوان یک عکاس که وظیفه اش ثبت خاطرات است ، سعی کنید دکوراسیون آتلیه خود را به بهترین شکل ممکن انتخاب کنید. دکوراسیون آتلیه، اگر به درستی انتخاب بشود، جذب مشتری نیز صد در صد بالا می رود. همیشه سعی کنید هنرمندانه ترین ایده ها را در دکوراسیون آتلیه خود به کار بگیرید.

شما به عنوان یک هنرمند می دانید که دکوراسیون آتلیه شما هم تراز با کیفیت کار شما، در انتخاب یا عدم انتخاب آتلیه شما توسط مشتری، نقش مهمی دارد. بنابراین همان طور که به دنبال اطلاعات عکاسی خود و بالا رفتن مهارت خود در این زمینه هستید به دکور آتلیه خود نیز بها دهید و با ساخت یک دکوراسیون آتلیه ایده آل، تفاوت قبل و بعد را در کسب و کار خود احساس کنید. یک بار برای دکوراسیون آتلیه هزینه نمایید و تا مدت ها، نتیجه آن را ببینید.

طراحی و ساخت دکور استودیو عکاسی

اهمیت توجه به دکوراسیون آتلیه

بی شک در هر کسب و کار و هر حرفه ای که باشید رقبای زیادی با شما در حال رقابت هستند. هر کسی سعی در جذب مشتری بیشتر دارد. بعضی از شغل‌ها، بازاریابی می کنند. محصولات خود را حضوری و یا غیر حضوری نمایش می‌دهند و مشتریان بیشتری جذب می کنند. اما حرفه ی عکاسان به نحوی است که باید مدل دیگر به جذب مشتری بپردازید. کیفیت عکاسی شما تنها قسمتی از خواسته مشتریان را پاسخگو است. دکور آتلیه شما نیمه دوم خواسته های مشتریان است. اگر آنها از دکوراسیون آتلیه شما استقبال کنند، در واقع رسالت شما در جذب کار و هنر شما کامل شده است اما اگر دکور آتلیه مورد پسند مشتریان نباشد، به این معنا است که حتما باید تغییر اساسی در دکوراسیون آتلیه خود ایجاد نمایید.

طراحی و ساخت دکور آتلیه عکاسی شومینه

چند فاکتور کلیدی در طراحی دکوراسیون آتلیه

استفاده از تجهیزات و وسایل مناسب: لازمه دکوراسیون آتلیه، وسایل و تجهیزات می‌باشد. گاهی وسایلی کوچک و جزئی می تواند به دکوراسیون آتلیه نمای زیبایی بدهد. گاهی کمبود همین وسایل کوچک روی فضای آتلیه به راحتی احساس می شود.

در واقع می توان گفت تجهیزات و وسایل، مهمترین جزء دکوراسیون آتلیه هستند. تصور کنید آتلیه بزرگ با در و دیواری خوش آب و رنگ، اما خالی از هر گونه وسایلی باشد، غیر ممکن است این آتلیه مورد استقبال قرار گیرد. در انتخاب وسایل دکوراسیون آتلیه باید به فضای آتلیه توجه کرد و متناسب با آن، به انتخاب این وسایل بپردازید.

یا اگر وسایل آتلیه موجود است، فضا را با این وسایل هماهنگ نمایید. نباید آتلیه را با وسایل زیادی دکور کرد و آن را شلوغ کرد. تعداد وسایل باید متناسب با اندازه فضای آتلیه باشد. همچنین بهتر است وسایل هر قسمت از آتلیه دارای یک تم رنگی مشخص باشد. مثلاًدر آتلیه کودک بهتر است از رنگ های شاد استفاده شود.

خلاقیت و نوآوری در طراحی و ساخت دکور

نه تنها در طراحی و ساخت دکو آتلیه، بلکه در هر نوع طراحی که خلاقیت و نوآوری به کار رفته باشد، زیبایی و جلب توجه، ثمره آن خواهد بود. گاهی با خلاقیت و نوآوری، می توان از صرف هزینه های زیاد در طراحی دکوراسیون آتلیه، صرفه جویی کرد. خلاقیت باید چاشنی کار طراحان دکوراسیون آتلیه باشد.

همخوانی و سازگاری رنگ ها

همخوانی و سازگاری رنگ ها در طراحی دکوراسیون آتلیه، را باید به آزمون تشبیه کرد. پس همخوانی و سازگاری رنگ ها در طراحی دکوراسیون آتلیه را از همان مراحل ابتدایی مد نظر قرار دهید که نیاز به هزینه مجدد نداشته باشید.

نورپردازی در طراحی و ساخت دکور

نورپردازی در طراحی دکوراسیون آتلیه نیز فاکتورهای کلیدی بشمار می رود. شما به عنوان یک عکاس، اهمیت این موضوع را بهتر از هر کسی درک خواهید کرد. به ویژه اگر آتلیه شما، آتلیه عروس باشد.

چیدمان

در طراحی و ساخت دکور آتلیه سعی کنید وسایل موجود در آتلیه را به بهترین نحو در کنار هم قرار دهید. چیدمان منظم وسایل، در یک فضای کوچک مناسب تر به نظر می آید. اما یک آتلیه بزرگ به شما امکان چیدمان باز تر را نیز می دهد. گاه با یک جابجایی ساده وسایل و تجهیزات موجود در آتلیه می توان تغییر مثبتی در دکوراسیون آتلیه ایجاد کرد.

قبل از اجرای دکور ها

بعد از اجرای دکور ها

 

رضایت مدیریت آتلیه فتولایک

نمونه کارهای حسنادکور:

استودیو نادری

آتلیه کات

آتلیه اونت

آتلیه ترمه

آتلیه لبخند

آتلیه صارمی

آتلیه وفا و مهر

آتلیه آی گل

بهترین و جدید ترین دکورها با مجموعه حسنادکور همراه قیمت استثنایی در پیج اینستاگرام و سایت حسنادکور

اینستاگرام حسنادکور

hosnsDecor@