okkk

شماره های تماس

دکور اجرایی حسنادکور

دکور آتلیه

آتلیه مریم در تهران

دکورهای اجرایی : کف و دیوار و پنجره مدل فردیس ، مدل پردیسان ، دیوار آجری و درب کرکره مدل حریره ، دیوار و شومینه مدل سیاه و سفید ، کلبه مدل بلوط ، پنجره اسپرت مدل آرامش ، پنجره هلال مدل گلستان

محل اجرا دکور : تهران

گالری تصاویر

آتلیه مــــــریم

ویژگی های آتلیه حرفه ای کودک :

آتلیه حرفه ای کودک ،امروزه خیلی از خانواده ها برای عکس های یادگاری و زیبای از کودکشان آن ها را به آتلیه کودک می برند. برای اینکه بهترین دکور ها و مکان را پیدا کنید باید اطلاعات خود را در باره ی آن ها بیشتر کنید .

یکی از مهمترین نکته هایی ک باید به آن توجه کنیم ویژگی های آن می باشد.

آتلیه حرفه ای کودک

یک آتلیه باید ویژگی های خاص داشته باشد مانند : اتاق یا فضای عکاسی مناسب به هیچ عنوان نباید فضا کوچک باشد باید زیبایی های فوق العاده ای داشته باشد و از رنگ های شاد و معرکه استفاده بشود دکور ها مناسب سن و متنوع باشد جوری که فرزند شما احساس راحتی و راضیت کند همچنین علاوه بر نور طبیعی نور مصنوعی هم در آن بکار برود تا زیبایی عکس های شما چند برابر بشود.

دکور های متنوع و مناسب داشته باشد: چون کودکان نمی توانند ایده و نظر های جالبی برای عکاسی بدهند بایستی دکور های مناسبی برای آن ها طراحی کرد این عمل باغث می شود عکس های آنها بسیار زیبا تر شود

ابزار کار حرفه ای عکاسان:بعضی از افراد بر این باور هستند که ابزار کار برای آتلیه کودک چندان حرفه ای نمی باشد که پاک در اشتباه اند چون ابزا کار در آتلیه کودک باید بسیار حرفه ای باشد و برای کار با آن حسابی آموزش دیده باشند

موقعیت مناسب:در آتلیه کودک حرفه ای طبق کاری که انجام می دهند هزینه ای هم از شما می گیرند و مطمیئنا شما اولین باری نیست که به آعکاسی رفته اید ، هر کدام طبق کار کرد و حرفه ای بودنش از شما هزینه ای می گیرد پس به یاد داشته باشید که هر چه بیشتر هزینه کنید مطمئنا عکس حرفه ای تری خواهید داشت.

نحوه برخورد با فرزند شما در آتلیه حرفه ای کودک :

می دانیم که اگر کودک احساس خوبی نداشته باشد بی شک گریه می کند. و این حس ناخوشایند را در عکس ها هم انتقال می دهد بنابراین عکس های زیبایی به شما نمی دهد. بنابراین باید پرسنلی داشته باشند که کار با کودک را به خوبی بلد باشد تا احساس خوشایند در چهره کودک و عکس های نمایان باشد.و این را بدانید اینکه کودک چهره خندان داشته باشد نشانه مهارت و حرفه ای بودن آتلیه می باشد.

انتخاب لباس و آرامش دادن به کودک:

در خرید لباس های زیبای فرزندتان دقت کنید که نه زیاد تنگ باشد نه زیاد گشاد باشد.البته بعضی از آتلیه ها لباس های خاصی را در اختیار شما قرار میدهند که اگر مایل باشید می توانید از آنها هم استفاده کنید لباس های آتلیه بسیار منحصر به فرد هستند و تمام ویژگی هایی که یک عکاس میخواهد را دارد.

یادمان باشد که قبل از این که کودک را به آتلیه ببریم حتما او را آرام کنیم و احساس شادی را در او تقویت کنیم و همچنین برای او خوراکی و نوشیدنی هم تدارک ببینیم حالا بسته به سنی ک دارد باید نیاز های او را فراهم کنیم.

مجموعه حسنا دکور متشکل از بهترین مشاورین در حوزه عکاسی ، طراحی دکورهای استاندارد آتلیه ، باغ ، عمارت عروس ، فضا های دفتری و ویترینهای خاص در هر صنفی می باشد. حسنا دکور مجهز به ماشین آلات روز جهت تسریع ، ظرفت و زیبایی در انجام پروژه های شما عزیزان می باشد.

جهت مشورت ، طراحی ، تولید و اجرا دکور در سراسر ایران با ما تماس بگیرید.

منابع:

نخبگان طراح

 

 

 

 

🔹🎥 آتلیه مریم : بعد از اجرای دکور ها 🔹

 

 

 

 

🔹🎥 دکور اجرایی کف و دیوار و پنجره ی کودک مدل فردیس 🔹

 

 

 

 

🔹🎥 دکور اجرایی مدل پردیسان 🔹

 

 

 

 

🔹🎥 دکور اجرایی دیوار آجری و درب کرکره مدل حریره 🔹

 

 

 

 

🔹🎥 دکور اجرایی دیوار و شومینه مدل سیاه و سفید 🔹

 

 

 

 

🔹🎥 دکور اجرایی کلبه مدل بلوط 🔹

 

 

 

 

🔹🎥 دکور اجرایی پنجره اسپرت مدل آرامش 🔹

 

 

 

 

🔹🎥 دکور اجرایی پنجره هلال مدل گلستانی 🔹

 

 

 

 

🔹🎥 رضایت مدیریت آتلیه مریم خانم گلستانی 🔹

 

 

منابع:

نخبگان طراح