okkk

شماره های تماس

دکور اجرایی حسنادکور

دیوار شومینه

آتلیه وفا و مهر در شیراز

دکورهای اجرایی : دکور اجرایی دیوار و شومینه مدل دیاکو ، فروشگاه کودک مدل وفا و مهر ، دکور دفتری آتلیه وفا و مهر

محل اجرا دکور : شیراز

گالری تصاویر

دکور اداری:در آتلیه وفا و مهر از دکور اداری و فروشگاهی و دیوار شومینه استفاده شد. مجوعه حسنا دکور همیشه به دنبال بهترین ها برای شما عزیزان است. مجموعه‌ی ما سعی بر این دارد که دکورهای زیبا ارائه دهد تا زیبایی عکس ها و خاطرات شما چندیدن برابر شود.

دکور اداری:دکور اداری

طراحی و اجرا دکور اداری در گروه معماری حسنا دکور به صورت تخصصی و متناسب با نیاز کارفرما است. برای هر کارفرما به شکلی منحصر به فرد طراحی و اجرا می گیرد. نگرش های متفاوت سازمانی، نیازها و فضاهای مختلف اداری از جمله مواردی هستند که کانسپت طرح را شکل می‌دهد. همچنین منجر به خلق فضایی می‌شود که کارفرما به دنبال آن می‌باشد.

با توجه به تجربیات و تخصص ما در مجموعه حسنا دکور برای دستیابی به بهترین فضا و تجربه ی بودن در محیطی اصیل و مطلوب موارد زیر پیشنهاد می گردد:

  • در هنگام طراحی دکور اداری علایق، نیازها و چالش های خود را به صورت کامل به زبان خودتان لیست نمایید.
  • از خط فکری طراح خود مطلع شوید تا مطمین شوید که انتخاب شما متناسب با روحیات و نگرش شما صورت گرفته است.

در این صورت می توانید فضایی را تجربه نمایید که برایتان لذت بخش می باشد.

تاثیرات طراحی اداری !

طراحی اداری و محیط کار تاثیر بسیار مهمی با افزایش یا کاهش عملکرد کار دارد و اگر طراحی داخلی محیط کار به درستی انجام بشود باعث رضایت کارکنان،حس مالکیت و تعلق،افزایش راندمان و بازدهی آنها،مشارکت و کار تیمی کارکنان می شود که در آخر رضایت شغلی را میسر می سازد.

علاوه بر موارد کیفی فوق، دکور اداری و بهینه سازی دفتر کار منجر به نظم محیط می شود و می توان از حداقل فضا بیشترین استفاده را کرد. دسترسی آسان به آرشیو و فایل های مورد نیازتوسط کارکنان، به کارگیری المانهایی زیبایی شناسی و دسترسی مناسب به بخش های مختلف محل کار محیطی مطلوب و بهینه برای کار ایجاد می‌کند.

افراد شاغل وقت زیادی را در محل کار خود سپری می کنند. پس با طراحی مناسب و هوشمندانه­ ی فضای اداری و به پیرو آن تامین فضایی با عملکرد راحت و رضایتمندی برای کارکنان می‌سازد.

چگونه کیفیت دفتر کار را ارتقا دهیم؟

با در نظر گرفتن نکاتی مهم مثل ارتباط بیرئن و درون که توسط پنجره های شفاف میسر است. استفاده از عناصر طبیعی مثل گل و گیاه و لحاظ فضای سبز بسیار در محیط کار عالی می‌باشد. با استفاده از آبنما و شنیدن صدای آب ، هارمونی طرح و رنگ که در این راستا می توانید از رنگ ویژه خود برای طراحی دکوراسیون داخلی استفاده کنید.

همچنین طراحی برگرفته از رسالت سازمان شما باشد ، تنوع فضایی و بهره گیری مناسب مبلمان در این خصوص طراحی ارگونومی که شامل: تطابق محیط کار ( ارگونومی کار با کامپیوتر، ارگونومی صندلی ) و سایر وسایل مورد استفاده در این محیط با نیاز انسان با هدف سلامت کارکنان می تواند راهگشا باشد. می توان کیفیت فضای اداری را بالا برد و دستیابی به اهداف متعالی شرکت را ممکن نمود.

قبل از اجرای دکور :

 

 

بعد از اجرای دکور:

 

 

رضایت مدیریت آتلیه وفا و مهر:

 

 

نمونه کار ها:

حسنـــا دکـــور : بهتـــرین و با کیـــفیت ترین دکـــور را با قیمت استثنـــایی برای شما آتلیـــه داران عزیـــز ارائـــه می‌دهد.

برای تماس با ما فقط کافیست کلیک کنید.

اگر اینستاگرامی هستید میتوانید ما را در اینستاگرام follow کنید:

hosnadecor@