okkk

شماره های تماس

دکور اجرایی حسنادکور

دکور استودیو عکاسی اونت در شهر بناب

دکورهای اجرایی : دکور فروشگاه مدل باران، دکور مدل مگا، دکور دیوار و شومینه مدل سیاه و سفید

محل اجرا دکور : شهر بتاب

گالری تصاویر

آتلیه کودک چه ویژگی هایی دارد؟

10 نکته ویژگی های آتلیه کودک :

1_ با اصطلاحات آتلیه کودک آشنا شوید.

اگر با اصطلاحات عکاسی از کودک آشنا نباشید، وقتی وارد آتلیه‌ های عکاسی کودک می‌شوید، متوجه برتری‌ها و تفاوت‌های عکس‌های یک آتلیه نسبت به آتلیه‌ای دیگر نمی‌شوید. قبل از اینکه وارد آتلیه کودک شوید، در گوگل ، اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی دنبال عکس‌های زیبای کودکان بگردید و عکس‌های دلنشین و جذاب را از عکس‌های بی‌کیفیت تشخیص دهید. می‌توانید مدل‌های دلنشین خود را در گوشی ذخیره کنید و از عکاس بخواهید مدلها را روی کودک شما پیاده سازی کند و عکس بگیرد.

2_ به تجهیزات و نورپردازی و دوربین‌های آتلیه عکاسی کودک توجه کنید.ویژگی دکور

خیلی مهم است که دوربین‌ها وتجهیزات آتلیه عکاسی کودک به‌ روز باشند. این مورد در بهتر شدن کیفیت عکس‌ ها و ظرافت آن به عکس‌های کودکان نقش مهمی دارد. لنزهای جدید و قوی، ریزترین جزئیات را نیز ثبت می‌کنند. نکته مهم دیگر، نورپردازی در آتلیه عکاسی کودک است. هرچقدر نورپردازی آتلیه عکاسی بهتر باشد، عکس‌ها واضح‌ تر و زیباتر می‌شود. پس به وسایل عکاسی آتلیه کودک نیز توجه بفرمایید.

3_ لباس مناسب برای کودک خود دقت کنید.

بهتر است لباس‌ هایی که برای عکاسی کودک انتخاب می‌کنید راحت و سبک باشد تا در هنگام عکس گرفتن اذیت نشود. بسیاری از آتلیه کودک ها چند دست لباس دخترانه و پسرانه دارند که کودک می‌تواند آن را بپوشد و عکس بگیرد. شما هم برای اطمینان، چند دست لباس شیک نوزاد را با خود به آتلیه ببرید.

4_ عکاسی را انتخاب کنید که توانایی ارتباط با کودک را داشته باشد.

اگر چهره عکاس آتلیه کودک اخمو و عصبی باشد، بچه‌ها قطعا از او می‌ترسند و شاد نخواهد بود. در بعضی از آتلیه‌های کودک، افرادی با تخصص روانشناسی کودک حضور دارند و برای برقراری ارتباط با کودک بسیار ماهر و پرتلاش هستند. فراموش نکنید که آرامش کودک از همه چیز مهم‌ تر است.

5_ به آتلیه‌ای بروید که از رنگ‌های متنوع و از دکور زیبا برای عکاسی کودک استفاده کرده باشد.ویژگی های آتلیه کودک

محیط آتلیه کودک باید شاد و جذاب باشد. استفاده از رنگ‌های زیبا و متنوع باعث می‌شود که کودک سریع‌تر با محیط ارتباط برقرار کند. اگر بتوانید کودک خود را مشغول بازی کنید، برگ برنده از آنِ شما خواهد بود. زیرا بازی‌ها باعث سرگرم شدن کودک می‌شود. هنگام بازی کودکان می‌توانید از چهره بامزه آنها عکس بگیرید.

6_ از مسئولین آتلیه کودک قوانین و خدمات آتلیه را بپرسید.

بعضی از آتلیه‌های کودک قوانین خاص خود را دارند و باید شما به عنوان مشتری آتلیه، از این قوانین مطلع شوید. برای مثال: بعضی از آتلیه‌ها آوردن خوراکی برای کودک را ممنوع میکنند و بعضی دیگر در هنگام عکاسی، از مادر، پدر و کودک پذیرایی می‌کنند. زمانی که قوانین آتلیه را بدانید، مطابق همان‌ نیز رفتار می‌کنید و این موضوع باعث راحتی شما و فرزندتان می‌شود.

7_ عکس های قبلی آتلیه کودک موردنظرتان را حتما ببینید.

اگر می‌خواهید عکس‌های کودک شما باکیفیت و ناب باشد، باید در انتخاب آتلیه کودک دقت کنید. یکی از بهترین روش‌ها هنگام انتخاب آتلیه خوب، مشاهده کارهای قبلی آتلیه و رزومه آن است. اگر آتلیه تعداد اندکی عکس در اختیار شما گذاشت، به این معنی است که به صورت حرفه‌ای از کودکان عکاسی نمی‌کند و قابل اعتماد نیست.

8_ با کودک به خوبی رفتار کنید.

این موضوع بسیار مهم می‌یاشد و رعایت آن باعث خوش‌اخلاقی کودک شما می‌شود. زمانی که در آتلیه کودک هستید، مدام برای کودک دست نزنید و دست تکان ندهید، اسم او را صدا نزنید و برایش شکلک های عجیب و غریب درنیاورید. شاید اول کودک شما را بخنداند؛ اما کم کم خسته و کلافه می‌شود و در این هنگام است که بداخلاقی کودکانه‌ اش شروع می‌شود.

9_ در آتلیه کودک را خسته و گرسنه جلوی دوربین نفرستید.

قطعا اگر کودک شما خوب نخوابیده باشد، گرسنه باشد از همان عکس‌های اول اذیت می‌شوید! به او شیر دهید و اجازه دهید کمی بخوابد. می‌توانید از فرصت استفاده کنید و از خواب زیبا و کودکانه‌اش عکس بگیرید.

10_ به قیمت عکاسی در آتلیه‌ کودک توجه کنید.

ملاک شما برای انتخاب آتلیه عکاسی کودک، قیمت بالا بودن یا ارزان قیمت بودن عکس‌ها نباید باشد؛ چون مقیاس درستی نیست. اگر کیفیت عکس‌های یک آتلیه کودک را پسندیدید، بر سر قیمت عکس‌ ها هم به توافق برسید، تا در پایان کار، قیمت آلبوم کودکتان شما را غافلگیر نکند!

 

 

 

 

 

 

 

نمونه کار ها:

حسنـــا دکـــور : بهتـــرین و با کیـــفیت ترین دکـــور را با قیمت استثنـــایی برای شما آتلیـــه داران عزیـــز ارائـــه می‌دهد.

برای تماس با ما فقط کافیست کلیک کنید.

اگر اینستاگرامی هستید میتونید ما را در اینستاگرام follow کنید:

hosnadecor@

اینستاگرام حسنادکور