okkk

شماره های تماس

دکور اجرایی حسنادکور

دکور مجلل استودیو باران در گیلان

دکور مجلل استودیو باران در گیلان

دکورهای اجرایی : دکور آینه کنسول مدل باران، دیوار مشبک با شومینه مدل گلزا، دیوار آجر مدل یادگار، دیوارآجر و درب کرکره مدل حریره، پنجره اسپرت مدل دکوراتیو

محل اجرا دکور : لشت نشا (گیلان)

گالری تصاویر

تولید دکور آتلیه عروس و بارداری:در این مقاله قصد داریم تا شما عزیزان را با صفر تا صد آنچه یک آتلیه عکاسی نیاز دارد آشنا کنیم. پس اگر به حرفه عکاسی علاقه‌ دارید و در صدد راه‌اندازی آتلیه عکاسی خود می‌باشید. مقاله زیر را از دست ندهید.

تولیدی دکور آتلیه | فروش دکور آتلیه عکس | دکور آتلیه عروس

علاوه بر تجهیزاتی که برای نورپردازی و ثبت عکس مورد استفاده است، یک آتلیه عکاسی به تعدادی دکور نیاز دارد تا عکاس بتواند عکس‌هایی با ژست‌ها و حس و حال‌های مختلف را ثبت کند. دکورها قسمتی از تجهیزاتی هستند که می‌توان جهت صرف‌ جویی در هزینه‌، آن‌ها رامستقیم از تولید کننده تهیه کرد. از جمله این دکورها می‌توان به انواع مبل، صندلی، تاب، انواع میز، پیانو، میز بیلیارد، دکورهای مکعبی و سازه‌های MDF، انواع فوم و خز و پولیش و … اشاره کرد.

تولیدی‌ها و فروشگاه‌های زیادی در سطح شهر وجود دارد که به فروش دکور آتلیه عکاسی می‌پردازند. همچنین امکان خرید آن‌ها به صورت آنلاین از سایت‌هاخریداری کرد. فراموش نکنید که اگر علاقمندید به صورت تخصصی به شاخه خاصی در عکاسی بپردازید، به دکور آتلیه عکاسی اختصاصی نیاز دارید. برای مثال در آتلیه عکاسی صنعتی و تبلیغاتی، مشاوره راه اندازی آتلیه عکاسی پیشنهاد می‌کند. انواع پرده‌های رنگی را برای عکاسی از محصول داشته باشید تا به هارمونی جذابی برسید. مجموعه حسنادکور این امکان را در اختیار شما قرلر میدهد.

تولید دکور آتلیه عروس | بارداری
تولید دکور آتلیه عروس

دکور آتلیه بارداری یکی از محبوب‌ ترین دکورها به حساب می‌آید. این دکور نیازی به تجملات زیاد ندارد. در واقع هر چه از دکور مینیمال‌تری استفاده شود، عکس‌ها حس و حال بهتر و اصیل‌تری خواهد داشت. همچنین اکسسوری‌هایی که در دکور آتلیه بارداری می‌تواند استفاده کرد، لباس‌های نوزادی، کفش نوزادی، عکس سونوگرافی، حلقه پدر و مادر، اسباب‌ بازی‌های کوچک و وسایلی از این دست می‌توان استفاده کرد. در دکور بارداری، زیبایی لباس و موها و آراستگی مادر اهمیت بیشتری خواهد داشت. همچنین می‌توان برای عکاسی بارداری علاوه بر دکور های داخلی، از فضاهای مناسب برای تعویض لباس و آرایش مشتری استفاده کرد. همچنین اگر لباس های بارداری هم داشته باشید یک پله از بقیه جلوتر هستید.

تولید دکور آتلیه عروس

عکاسی عروس و داماد، جزو دسته های عکاسی بوده که زیبایی دکور می‌تواند تاثیر به زیادی در زیبایی عکس‌ها داشته باشد. زیبایی دکور عروس به معنای بزرگ یا تجملاتی بودن دکور نیست، لاکن خلاقیت، کیفیت نورپردازی و توجه به اکسسوری‌ های موجود در دکور این زیبایی را به وجود می‌آورد. در آتلیه‌ های عروس بهتر است یک پنجره بزرگ و نورگیر وجود داشته باشد و تا جای ممکن عکس‌ها با استفاده از نور طبیعی و مقابل این پنجره گرفته شود.

همچنین استفاده از گلدان و گل و گیاه‌های مختلف در دکور آتلیه عروس و یا استفاده از پرده در کنار پنجره موجود در دکور می‌تواند زیبایی عکس را دو برابر کند. در دکور های عکاسی عروس بهتر است از رنگ‌های روشن و ملایم استفاده شده و به عنوان اکسسوری‌های موجود در دکور، از وسایل عروس و داماد مثل حلقه، ساعت، دسته گل، کفش و لباس عروس … نیز استفاده شود. مبلمان، صندلی، تاب و … نیز در دکور آتلیه عروس مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روزها عکاسی عروس و داماد در بسیاری از موارد در فضای باز انجام می‌شود.

 

قبل از اجرای دکورای آتلیه باران

 

بعد از اجرای دکورای آتلیه باران

 

 

رضایت مدیریت آتلیه باران

 

 

نمونه کار ها:

حسنـــا دکـــور : بهتـــرین و با کیـــفیت ترین دکـــور را با قیمت استثنـــایی برای شما آتلیـــه داران عزیـــز ارائـــه می‌دهد.

برای تماس با ما فقط کافیست کلیک کنید.

اگر اینستاگرامی هستید میتوانید ما را در اینستاگرام follow کنید:

hosnadecor@