okkk

شماره های تماس

دکور اجرایی حسنادکور

دکور آتلیه

مدرن ترین دکور آتلیه عکاسی تینا (کرج)

دکورهای اجرایی : دکور مدل تینا ، پنجره هلال مدل گلستان و دیوارشومینه مدل بلک اند وایت ، اتاق سیلوئت مدل اتوبوس ، کافه قنادی کودک کدل رنگو ، دکور دفتری آتلیه تینا ، دیوار اجر و درب کرکره مدل حریره و کیوسک مدل رزا ، دفتر مدیریت آتلیه تینا

محل اجرا دکور : کرج

گالری تصاویر

تجهیزات دکور آتلیه

مدرن ترین دکور آتلیه :آتلیه های عکاسی، مکانی برای ثبت خاطرات افراد هستند. از این رو دکوراسیون داخلی آتلیه ها اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر صاحب آتلیه عکاسی هستید، باید اهمیت زیادی به دکوراسیون داخلی آتلیه خود دهید. هرچه لوازم استفاده شده برای دکوراسیون فضای آتلیه شما شیک و زیباتر باشد، مشتریان بیشتری را جذب خواهید کرد. زیرا این روزها مردم به دنبال بهترین ها و خاص ترین ها هستند. بنابراین با طراحی یک دکوراسیون خاص، در حوزه عکاسی بهترین باشید.

المان های گوناگونی برای دکوراسیون آتلیه ها استفاده می شود. ولی امروزه با گسترش استفاده از متریال فایبرگلاس، محصولات ساخته شده با این مواد، کاربرد بیشتری پیدا کرده.

اهمیت دکوراسیون آتلیه مدرن ترین دکور آتلیه

امروزه با زیاد شدن رقابت در تمامی کسب و کارها، لازم است که همیشه در جهت بهبود کار خود تلاش کنید. شما زمانی می توانید مشتریان زیادی جذب کنید که در حوزه کاری خود بهترین خدمات را داشته باشید.

حرفه عکاسی یکی از کسب و کارهایی است که ارائه خدمات با کیفیت و منحصر به فرد، در جذب مشتری نقش تاثیر گذاری دارد. در واقع مشتریان این حوزه به کیفیت عکس ها و همچنین فضایی و دکوری که در آن عکاسی می شود، اهمیت زیادی می دهند.

پس اگر قصد راه اندازی آتلیه عکاسی دارید یا تاامروز برای زیبایی دکوراسیون آن اقدامی نکرده اید، باید بدانید که توجه وِیژه به این موضوع، تاثیر زیادی در رونق کارتان دارد.

مدرن ترین دکور آتلیه…

اجرای دکور آتلیه را به چه کسانی بسپاریم؟

همانطور که گفتیم دکور آتلیه شما، تاثیر زیادی در جذب مشتری دارد. از این رو باید در انتخاب طراح دکوراسیون آتلیه و دکور عکاسی فضای باز، توجه ویژه ای کنید. پیشنهاد ما این است که از گروهی کمک بگیرید که علاوه بر اجرای دکور آتلیه، تولید و ساخت تجهیزات دکور آتلیه را نیز انجام دهند (مجموعه حسنا دکور). به این صورت می توانید در هزینه ها صرفه جویی کرده و تمامی اقدامات لازم برای دکوراسیون آتلیه خود را به یک تیم حرفه‌ای بسپارید.

مجموعه حسنا دکور، با سالها تجربه در طراحی و تولید انواع تجهیزات دکور آتلیه، در زمینه دکوراسیون نیز خدماتی را ارائه می دهد. شما می توانید ضمن خرید المان های مورد نیازتان از این مجموعه، طراحی دکور عکاسی فضای باز خود را نیز به ما بسپارید.

شایان ذکر است فرقی نمی کند که تخصص آتلیه شما در عکاسی کودک است یا در زمینه آتلیه عروس داماد، حسنادکور تمامی تجهیزات لازم را برای شما طراحی و تولید می کند.

طراحی دکور لوکس آتلیه | مدرن ترین دکور آتلیه

امروزه عکاسی در فضای باز بیش از قبل طرفدار دارد. بیشتر مردم برای مراسم های مختلف خود از جمله مراسم عروسی، فرمالیته، جشن های تولد و … عکاسی در فضای باز را ترجیح می دهند. به همین دلیل اکثر آتلیه های مطرح و بزرگ در سطح کشور، عمارتی را مخصوص عکاسی در نظر می گیرند.

عمارت های مخصوص عکاسی باید به صورتی دکور شوند که جذابیت عکس را بیشتر کنند. همچنین المان های دکوری استفاده شده در این عمارت ها باید برای هر نوع عکاسی از جمله عکاسی کودک و جوان ، عکاسی عروس و … مناسب باشد.

دکوراسیون آتلیه کودک باید تم شاد، جذاب ، امن و متناسب با سلیقه کودک داشته باشد. بنابراین صندلی های ساخته شده باید از امنیت کامل که با سلیقه کودک متناسب باشد ساخته شود. همچنین مجسمه های کودکانه در انواع سایز ساخته می شود نیز می تواند جلوه خاصی به دکور آتلیه شما بدهد.

از جمله تجهیزات پرکاربرد در عکاسی فضای باز کودک، می توان به انواع آبنما اشاره کرد. آبنما یکی از دکورهای پرکاربرد است که به راحتی قابلیت نصب در هر مکانی را دارد. علاوه بر سهولت نصب، تنوع رنگ و طرح و همچنین قیمت مناسب این آبنماها، مزایای دیگر آنها هستند.

اجرای دکور آتلیه عروس

مدرن ترین دکور آتلیه

روز عروسی یکی از مهمترین مناسبت های زندگی هر فرد می‌باشد. از این رو تصاویری که از این روز به جا میماند باید بهترین کیفیت با بعترین دکور را داشته و در بهترین فضا گرفته شوند

دکور عمارت های مخصوص آتلیه عروس باید ویژگی های خاصی و چشمگیری داشته باشند. اصولا عکاسی عروسی در فضاهای کلاسیک و مجلل انجام می‌شود.

همچنین آینه کنسول حسنا دکور با طرح های سلطنتی، بهترین گزینه برای عکاسی عروس هستند. قرار گرفتن این المان جذاب در کنار عروس و داماد، صحنه ای با شکوه و خاص را ایجاد خواهد کرد.

با حسنا دکور جدیدترین و مدرن ترین دکور ها را تجربه کنید.

مجموعه حسنا دکور افتخار انجام دکور های آتلیه تینا را داشته ؛ امید است رضایت شما عزیزان را جلب نموده باشیم.

آتلیه تینا قبل از اجرای دکورها

آتلیه تینا بعد از اجرای دکور

حسنـــا دکـــور : بهتـــرین و با کیـــفیت ترین دکـــور را با قیمت استثنـــایی برای شما آتلیـــه داران عزیـــز ارائـــه می‌دهد.

برای تماس با ما فقط کافیست کلیک کنید.

اگر اینستاگرامی هستید میتوانید ما را در اینستاگرام follow کنید:

hosnadecor@

“اعتماد مشتریان، سرمایه‌ی بزرگی است که هر کسی باید به دست آورد.” 🤝

نخبگان طراح