okkk

شماره های تماس

دکور اجرایی حسنادکور

وایت روم

طراحی دکوراسیون آتلیه عکاسی ترمه

دکورهای اجرایی : دکور مدل ترمه، دیوار شومینه وایت روم مدل چیک، دیوار آجر و درب کرکره مدل حریره، دکور مدل تی دا، دیوار اجرایی و کنسول مدل درنا، دکور مدل پتاس

محل اجرا دکور : خور و بیابانک (اصفهان)

گالری تصاویر

طراحی دکوراسیون آتلیه عکاسی ترمه

طراحی دکوراسیون آتلیه در رونق کسب و کار شما اهمیت زیادی دارد. بی شک شما به عنوان یک عکاس از ایده ها و نظرات زیادی برای بهتر شدن دکوراسیون آتلیه برخوردار هستید.

اما به خاطر داشته باشید که کارشناسان و تیم های حرفه ای که تجربه زیادی در طراحی دکوراسیون آتلیه دارند به کلیه اصول لازم در این زمینه واقف اند و می توانند بهترین طراحی دکوراسیون آتلیه را برای شما انجامبدهند تا مورد پسند مشتریان واقع شود.

طراحی دکوراسیون آتلیه

طراحی دکوراسیون آتلیه را به چه کسانی واگذار کنیم؟

همان طور که اشاره شد طراحان دکوراسیون آتلیه به صورت حرفه‌‌ای، مسئولیت طراحی انواع دکوراسیون آتلیه را بر عهده دارند. این طراحان و کارشناسان متخصص، علم و تجربه خود را با هم به کار می گیرند و یک دکوراسیون ایده آل و مشتری پسند برای شما طراحی می کنند.

آن ها می دانند که برای یک آتلیه کوچک چه دکوری و برای یک آتلیه بزرگ چه دکوری را طراحی کنند. طراحان و کارشناسان دکوراسیون آتلیه به تاثیر رنگ ­ها بر یکدیگر و چیدمان مناسب وسایل، همخوانی فضا و تجهیزات آتلیه آگاه اند و همه این اصول را در طراحی آتلیه، پیاده سازی می‌کنند.

نکاتی در رابطه با دکوراسیون آتلیه کودک

دکوراسیون آتلیه کودک باید کودکانه و مناسب با سلیقه کودکان باشد؛ اما به شکلی هنرمندانه و رو اصول. دکور آتلیه کودک، باید به شکلی طراحی شود که کودکی که برای گرفتن عکس به آنجا می‌آید و یا مراجعه می کند، غرق در طرح و زیبایی آن شود.

انگار که در یک فضای طبیعی، قرار گرفته است. وقتی دکور آتلیه توانایی جلب نظر کودک را داشته باشد ، در آن زمان می توانید یک عکسی طبیعی و جذاب از او ثبت کنید و بهترین لحظاتش رو ثبت کرد. چون معمولا کودکان، را نمی توان اجبار به گرفتن ژست های خاص و ویژه کرد.

آنها باید به طور طبیعی خودشان، در یک موقعیت و حالت قرار بگیرند. نورپردازی دکور آتلیه کودک را به عنوان عاملی برای جلب توجه کودک، مورد توجه قرار دهید. چون می دانید که کودکان واکنش های مثبتی و خوبی به نور نشان می دهند.

رنگ های روشن، رنگ های مورد علاقه کودکان است، در دکوراسیون آتلیه خود این رنگ ها را به کار ببرید. وسایل فانتزی کودکانه، را باید در دکور آتلیه کودک استفاده کرد. از دکور های ریز به عنوان اسباب بازی استفاده کنید تا کودک حس راحتی و آرامش داشته باشد.

دکور آتلیه

نکاتی در رابطه با دکوراسیون آتلیه عروس

طراحی دکوراسیون آتلیه عروس، متفاوت از دکور آتلیه کودک هستند. طراحی دکور آتلیه عروس، باید به سمت رویایی بودن سوق داده شود. نورپردازی متناسب با این فضای رویایی، از ملزومات، طراحی دکور آتلیه عروس است. لحظات رویایی باید رویایی عکاسی شود و یک دکور عالی این موضوع را کامل می‌کند.

همچنین هر چیزی که در آتلیه عروس وجود دارد باید با این فضا همخوانی داشته باشد. حتی استفاده از یک وسیله و یا رنگ ناسازگار در دکور آتلیه عروس، می تواند در عکس به وضوح دیده شود و این امر نارضایتی مشتریان شما را به همراه خواهد داشت.

 

دکور آتلیه

طراحی دکوراسیون آتلیه عروس باید طوری باشد که عکس های خاطره انگیز و رویایی را برای زوج مورد نظر به ارمغان آورد. شب عروسی یکی‌از شب‌های فراموش نشدنی فرد است. بنابراین عکس‌ها یادآور لحظات خوش روزگار خوش آشنایی، عشق، وصال است. که برای همیشه در خاطرتان ثبت شده و با تماشای عکس‌ها و تصاویر خاطرات زنده می‌شوند.

درنتیجه انتخاب آتلیه مناسب عروس با عکاسان حرفه‌ای و مجرب، نمونه کارهای خلاقانه و ایده پردازی‌های نوین عناصر و مواردی هستند که بایستی برای آتلیه انتخابی تان، گوشه چشمی به آنها داشته باشید.

 

 

 

 

حسنـــا دکـــور : بهتـــرین و با کیـــفیت ترین دکـــور را با قیمت استثنـــایی برای شما آتلیـــه داران عزیـــز ارائـــه می‌دهد.

برای تماس با ما فقط کافیست کلیک کنید.

اگر اینستاگرامی هستید میتوانید ما را در اینستاگرام follow کنید:

hosnadecor@

“اعتماد مشتریان، سرمایه‌ی بزرگی است که هر کسی باید به دست آورد.” 🤝

نخبگان طراح