okkk

شماره های تماس

دکور اجرایی حسنادکور

دکور استودیو

جدیدترین دکور در آتلیه کات

دکورهای اجرایی : دکور کافه ماندگار، دکور کیارام، دیوار و شومینه مدل سیاه و سفید، دکور مدل شمسی، دکور بارجین، دکور آینه و کنسول مدل پتاس، دکور مدل کارن، دکور مدل کانتور، دکور مدل تینا، دکور کف و دیوار کودک مدل فردیس، دکور وایت روم مدل آوان

محل اجرا دکور : قزوین

گالری تصاویر

نکاتی در مورد با دکوراسیون آتلیه عروس

دکوراسیون آتلیه عروس، متفاوت از دکور آتلیه کودک است. طراحی دکور عروس، باید رویایی باشد. نورپردازی مناسب با این فضای رویایی، از واجبات، طراحی دکور آتلیه عروس است. همچنین هر آنچه در آتلیه عروس موجود است باید با این فضا همخوانی داشته باشد.

حتی استفاده از یک وسیله و یا رنگ ناسازگار در دکور آتلیه عروس، می تواند در عکس بطور واضح دیده شود و این امر نارضایتی مشتریان شما را به همراه خواهد داشت. دکوراسیون آتلیه عروس باید طوری باشد که عکس های خاطره انگیز و رویایی را برای عروس و داماد مورد نظر به ارمغان آورد.

نکاتی در مورد دکوراسیون آتلیه کودک

دکور آتلیه عکاسی

دکوراسیون آتلیه کودک باید کودکانه و مناسب با سلیقه کودکان باشد؛ اما به شکلی هنرمندانه و اصولی. دکور آتلیه کودک، باید به نحوی طراحی شود که کودکی که برای گرفتن عکس به آنجا آمده، غرق در آن شود. گویی در یک فضای طبیعی، قرار دارد. وقتی دکور آتلیه، نظر کودک را جلب کند، در آن زمان می شود یک عکسی طبیعی و جذاب از او ثبت کنید. چون معمولا کودکان، را نمی توان مجبور به گرفتن ژست های خاص کرد.

آنها باید به طور طبیعی خودشان، در یک موقعیت و حالت قرار بگیرند. نورپردازی دکور آتلیه کودک را به عنوان عاملی برای جلب نظر کودک، مورد توجه قرار دهید. چون می دانید که کودکان واکنش مثبتی به نور نشان می دهند. رنگ های روشن مورد علاقه کودکان است، در دکوراسیون آتلیه خود این رنگ ها را به کار ببرید. وسایل فانتزی کودکانه، را باید در دکور آتلیه کودک استفاده کرد.

طراحی دکور آتلیه را به چه کسی بسپاریم؟

طراحان دکوراسیون آتلیه در قالب تیم های حرفه ای، ماموریت طراحی انواع دکوراسیون آتلیه را بر عهده دارند. این کارشناسان و طراحان، علم و تجربه خود را با هم به کار می‌برند و یک دکوراسیون ایده آل و مشتری پسند برای شما طراحی و نصب می کنند.

در واقع آن ها می دانند که برای یک آتلیه کوچک چه دکوراسیون و برای یک آتلیه بزرگ چه دکوری را طراحی کنند. طراحان و کارشناسان دکورآتلیه به تاثیر رنگ ­ها بر یکدیگر، چیدمان مناسب وسایل، همخوانی فضا و تجهیزات آتلیه مطلع هستند و همه این اصول را در طراحی آتلیه، رعایت می نمایند.

شرکت های مختلفی هم اکنون با بهره گیری از کارشناسان و طراحان دکوراسیون آتلیه، مشغول به فعالیت و خدمت به صاحبان این شغل جهت ارتقا سطح کیفی دکوراسیون آتلیه و نهایتا رونق در کسب و کار آنها می باشند. برای دریافت اطلاعات جامع تر می توانید به سایت های مربوطه مراجعه نمایید و از خدمات آنها بهرهمند شوید.

درادامه با نمونه کارهای مجموعه حسنادکور آشنا شوید

 

قبل از اجرای دکورها

 

بعد از اجرای دکور ها

 

رضایت مدیریت آتلیه کات

 

نمونه کار ها:

حسنـــا دکـــور : بهتـــرین و با کیـــفیت ترین دکـــور را با قیمت استثنـــایی برای شما آتلیـــه داران عزیـــز ارائـــه می‌دهد.

برای تماس با ما فقط کافیست کلیک کنید.

اگر اینستاگرامی هستید میتوانید ما را در اینستاگرام follow کنید:

hosnadecor@

اینستاگرام حسنادکور