okkk

شماره های تماس

دکور اجرایی حسنادکور

دکور آتلیه

دکور آتلیه برلیان

دکورهای اجرایی : گلخانه برلیان،حلقه گل آبشار،گاری بستنی،کافه قنادی،پنجره سنتی و...

محل اجرا دکور : تهران

مجموعه حسنا دکور طبق قرارداد و مذاکره انجام شده با مدیر محترم آتلیه برلیان، یکی از بزرگترین آتلیه ها در تهران و کرج شروع به ساخت و آماده سازی دکور های این مجموعه کرد.

مجموعه حسنا در این آتلیه بیش از 10 دکور زیبا و جذاب را برای انواع عکس های عروس، اسپرت ، بارداری و نوزاد تهیه و نصب نموده است.

حسنا با تیمی متخصص آماده ارائه مشاوره، طراحی و انواع اجرای دکوراسیون آتلیه در سراسر ایران می باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید از طریق صفحات اجتماعی و یا بصورت متسقیم با ماتماس بگیرید.

مشاوران و کارشناسان حسنا در کمرتین زمان ممکن برای پاسخگویی به سوالات شما با شما تماس می گیرند.

“حسن نیت از ما، اعتماد از شما”

گالری تصاویر

ساخت دکور آتلیه

ساخت دکور آتلیه

ساخت دکور آتلیه عکاسی و عکسی که در آتلیه گرفته می شود بسیار مهم و حائز اهمیت است. زیرا آتلیه های عکاسی محل ثبت خاطرات افراد هستند.این خاطرات تا پایان عمر، با نگاه کردن به عکس هایی که گرفته شده اند، یادآوری می شوند. دکوراسیون داخلی آتلیه عکاسی، اگر به خوبی اجرا شود، باعث جذب مشتری خواهد شد. آتلیه داران عزیز باید در انتخاب و اجرای دکور های خود بسیار حساس باشند. باتوجه به زمینه های کاری خود دکور های متناسب انتخاب کنند. و البته در انتخاب رنگ های زیبا و جذاب نیز حساس باشند.

ساخت دکور آتلیه

مجموعه حسنادکور با سابقه درخشان در زمینه مشاوره ،طراحی و اجرای انواع دکور در سراسر ایران فعالیت می کند. این مجموعه دارای تیم و افراد متخصصی است که با توجه به زمینه کاری و ابعاد و ویژگی های آتلیه شما زیباترین و برترین ها را برای شما طراحی می کند. آتلیه برلیان یکی از بزرگترین آتلیه در تهران و کرج می باشد. و مجموعه حسنا دکور طبق قرارداد و مذاکره انجام شده با مدیر محترم آتلیه برلیان، شروع به ساخت و آماده انواع دکور های زیبا و جذاب را باتوجه به درخواست ها و نیاز های آتلیه برلیان آماده سازی و اجرا کرد.

مجموعه حسنا در برلیان بیش از 10 دکور زیبا و جذاب را برای انواع عکس های عروس، اسپرت، بارداری و نوزاد تهیه و نصب نموده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید از طریق صفحات اجتماعی و یا بصورت مسقیم با ما تماس بگیرید. مشاوران و کارشناسان حسنا در کمترین زمان ممکن برای پاسخگویی به سوالات شما با شما تماس می گیرند.

“حسن نیت از ما، اعتماد از شما”

نمونه کار ها از دکور آتلیه:دکور آتلیه

حسنـــا دکـــور : بهتـــرین و با کیـــفیت ترین دکـــور را با قیمت استثنـــایی برای شما آتلیـــه داران عزیـــز ارائـــه می‌دهد.

برای تماس با ما فقط کافیست کلیک کنید.

اگر اینستاگرامی هستید میتوانید ما را در اینستاگرام follow کنید:

hosnadecor@

“اعتماد مشتریان، سرمایه‌ی بزرگی است که هر کسی باید به دست آورد.” 🤝

نخبگان طراح