okkk

شماره های تماس

دکور اجرایی حسنادکور

دکور آتلیه

طراحی و ساخت دکور آتلیه لبخند

دکورهای اجرایی : دیوار مشبک با شومینه مدل گلزا، دکور اجرای مدل مگا، کافی شاپ مدل لبخند، دکور کودک مدل صدف، دکور کودک مدل زیتون، دکور هلال مدل سندباد، دکور مدل ویسان

محل اجرا دکور : گیلان (رستم آباد)

گالری تصاویر

طراحی و ساخت دکور آتلیه لبخند

طراحی و ساخت دکور : مانند تمام نمونه کارهای مجموعه حسنا دکور شما فضای آتلیه را قبل از اجرای و بعد از اجرای دکور ها مشاهده می‌کند.

دیزاین و طراحی و ساخت دکور آتلیه عکاسی در موفقیت آن تاثیر بسیاری دارد؛ زیرا افراد با مراجعه به آتلیه قصد دارند بهترین لحظات زندگی خود را در بهترین فضا ثبت کنند تا به یادگار داشته باشند؛ به همین علت انتظار دارند که آتلیه عکاسی بهترین دیزاین و دکوراسیون را برای آنها مهیا کند؛ از این رو باید گفت طراحی و ساخت دکور داخلی نقش بسیار مهمی در جلب نظر مشتریان دارد و باید این کار به صورت کاملا بی نقص و حرفه‌ای انجام شود، البته تنها دکوراسیون داخلی آتلیه نیست که در پیشرفت و جذب مشتری موثر است بلکه مهارت و تخصص عکاس نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و دکوراسیون زیبا و خاص مکمل آن می‌باشد.

 

مجموعه حسنادکور سال هاست با تجربه خدمات متنوعی را به کمک تیم حرفه‌ای و دانش فنی در زمینه طراحی، ساخت و بازسازی ارائه می‌دهد. شما میتوانید با خاطری آسوده طراحی دکوراسیون داخلی آتلیه عکاسی خود را به حسنادکور بسپارید.

اصول طراحی دکوراسیون داخلی استودیو عکاسیطراحی و ساخت دکور

برای داشتن یک فضای جذاب باید استانداردها و اصول لازم را اجرا کنید برخی از این اصول عبارتند از:

طراحی و ساخت دکور فضای داخلی آتلیه عکاسی:

یک آتلیه استاندارد باید حداقل 7 متر طول و 3 متر عرض داشته باشد. ارتفاع آن حدود 2/70 سانتی‌متر باشد تا عکاس بتواند زیباترین عکس‌ها را از مشتریان بگیرد و به آن‌ها ارائه دهد.

توجه داشته باشید که قسمتی از این فضا باید برای اتاق رختکن و اتاق مدیر و بخشی دیگر برای فضای عکاسی و فیلمبرداری اختصاص یابد. در هر آتلیه باید علاوه بر محیط‌های مختلفی که برای عکاسی در نظر می‌گیرید، باید فضایی را برای استراحت کارکنان، پذیرایی از مشتریان و اتاق آماده سازی و آرایش نیز داشته باشید.

سعی کنید هر اتاق دیزاین‌ متفاوت داشته باشد تا بتوانید سبک‌های مختلفی را برای عکاسی کودک، بارداری و عروس داشته باشید.

طراحی و ساخت دکور آتلیه و پس زمینه استودیو عکاسی:

برای شروع حداقل 4 پس زمینه را آماده کنید. رنگ سفید و مشکی و همچنین رنگ‌هایی همچون بژ، بنفش، سبز، خاکستری، صورتی و سایر رنگ‌ها نیز می‌تواند جذاب و مناسب باشد.

تجهیزات آتلیه عکاسی:

پس از فراهم کردن طراحی و ساخت دکور فضا داخلی و دیزاین‌ های گوناگون، تجهیزات از مهم‌ ترین نکاتی است که باید به آن توجه کرد. یک عکاسی حرفه‌ای و یک نتیجه عالی تنها در صورت استفاده از تجهیزات استاندارد حاصل می‌شود. در نتیجه از اهمیت تجهیزات هرگز غافل نشوید.

برای طراحی دکوراسیون داخلی آتلیه عکاسی اول باید به ابعاد و متراژ آتلیه توجه نمود؛ سپس متناسب با آن وسایل و دکور مناسب را انتخاب نمود.

برای استودیو لبخند تمام این نکات رعایت شده است. متناسب با فضای داخلی آتلیه دکورها طراحی شدن.

قبل از اجرای دکورهای استودیو لبخند:

 

 

 

بعد از اجرای دکور های استودیو لبخند:

 

 

و در پایان مجموعه حسنادکور رضایت مدیریت آتلیه از اجرای دکور ها را تقدیم حضور شما آتلیه داران محترم می‌کند.

رضایت مدیریت آتلیه لبخند:

 

 

در دنیایی که همه چیز خیلی زود فراموش می‌شود، عکس هاسندی هستند که با ثبت یک لحظه راوی تاریخ می‌شوند.

نمونه کار ها:

حسنـــا دکـــور : بهتـــرین و با کیـــفیت ترین دکـــور را با قیمت استثنـــایی برای شما آتلیـــه داران عزیـــز ارائـــه می‌دهد.

برای تماس با ما فقط کافیست کلیک کنید.

اگر اینستاگرامی هستید میتوانید ما را در اینستاگرام follow کنید:

hosnadecor@