okkk

شماره های تماس

دکور دفتر آتلیه عکاسی

دکوراسیون دفتر عکاسی

دکوراسیون دفتر عکاسی

دکوراسیون دفتر عکاسی از مهم ترین مسائل هنگام تاسیس یک آتلیه عکاسی می باشد.همینطور می توان گفت هرچه دکور آتلیه و یا محل کار شما جذاب تر باشد جذب مشتری بیشتر است. درواقع دکور زیبا رابطه مستقیم با جذب مشتریان بیشتر دارد.

از آنجایی که مشتریان بر این باور هستند که فقط یکبار می توانند یک خاطره را ثبت کنند. توجه بسیاری به دکور آتلیه شما نشان می دهند. همچنین اگر مشتری از کیفیت کار شما و دکوراسیون دفتر عکاسی تان راضی باشد. برای ثبت عکس های بیشتر مجددا به آتلیه شما مراجعه می نماید.

دکور آتلیه

البته باید بگوییم که از آنجایی که محل کار ما خانه دوم ما به حساب می آید بهتر است تا در هر حرفه ای فعالیت می کنیم به دکور آنجا توجه بسیاری نماییم. به طور مثال شما می توانید دکور یک رستوران را در نظر بگیرید. اگر مشتری از کیفیت غذا و دکور یک رستوران راضی باشد مجددا برای صرف غذا به آنجا باز می گردد.

یکی دیگر از مسائلی که شما باید در دکوراسیون دفتر عکاسی تان توجه نمایید موضوعی است که شما می خواهید در آن فعالیت نمایید. به طور مثال دکور آتلیه عکاسی از عروس باید دارای محیطی رمانتیک باشد. و آتلیه عکاسی از کودک و نوزاد باید دارای محیطی شاد و متناسب با روحیه کودکان باشد. بنابراین باید در انتخاب تجهیزات و اکسسوری بسیار دقت نمایید.

علاوه بر موضوع دکور آتلیه تان باید سیستم گرمایشی و سرمایشی را نیز برای آتلیه خود استفاده نمایید. اگر هوای داخل آتلیه بیش از اندازه گرم باشد باعث بی حوصله و کلافه شدن خودتان و مشتریان می شود. علاوه بر آن باعث عرق کردن پوست مشتری نیز می شود. به طوری که در هنگام عکاسی پوستشان برق می زند. و این باعث می شود تا کیفیت عکسی که ثبت می کنید پایین بیاید. همینطور سرما نیز به نحوی.

طراحی دکوراسیون دفتر عکاسی را به چه کسانی بسپاریم

از آنجایی که شما خود یک هنرمند هستید و فعالیت های هنری انجام می دهید می توانید از ایده های خود برای دکور آتلیه تان استفاده نمایید. اما توصیه ما به شما این است که این کار را به طراحان داخلی بسپارید. از آنجایی که این افراد تجربه بیشتری در این زمینه دارند می توانند یک دکور مناسب و زیبا را به شما تحویل دهند. فقط کافی است تا یک گفت و گوی ساده با یک طراح داخلی داشته باشید و آن چیزی را که مدنظر دارید را برای او شرح دهید. و یا خودتان نیز می توانید فقط با گرفتن یک راهنمایی کوچک کار های دکور را بر عهده بگیرید. در غیر این صورت شما با سپردن کار طراحی آتلیه خود به طراح داخلی می توانید با خیالی راحت به کار های تبلیغاتی آتلیه خود بپردازید.

نکات مهم در طراحی دکوراسیون دفتر عکاسی

دکور آتلیه

هارمونی رنگ ها ( ترکیب رنگ ها):

در قدم اول بهتر است تا به هارمونی رنگ دیوار ها با مبل و دیگر لوازمی که تهیه کرده اید توجه نمایید. به گونه ای که با چیدمان عناصر کنار یکدیگر یک فضای جذاب را خلق نماییم.

نورپردازی:

نورپردازی نیز در آتلیه هایی مانند آتلیه عکاسی از عروس و کودک و نوزاد حائز اهمیت است. همانطور که بالاتر نیز گفتیم در آتلیه های عکاسی از عروس باید نورپردازی به گونه ای باشد که فضا را رمانتیک کند. از آنجایی که کودکان به نور واکنش نشان می دهند با کمی دقت میتوانیم بهترین عکس ها را از آنها ثبت نماییم.

چیدمان:

بهتر است به چیدمان آتلیه نیز دقت بسیاری نمایید. به طور مثال در فضا های کوچک از رنگ های روشن استفاده نمایید. اما در مکان های بزرگ تر دستتان برای چیدمان تجیزات و اکسسوری ها بازتر است.

ایده های مدرن و خلاقانه در طراحی داخلی دکوراسیون دفتر عکاسیاداری مدرن

ایده های مدرن و خلاقانه در طراحی داخلی می تواند کمک شایانی به زیبایی هرچه تمام تر آتلیه شما نمایید. برای مثال شما می توانید بر روی دیواری که نمای رو به روی آن خالی است از پستر های بزرگ و زیبا استفاده نمایید. همچنین اگر قصد دارید تا در زمینه عکاسی اسپرت و یا عکاسی از مدلینگ فعالیت نمایید. می توانید از تابلو های زیبا در ابعاد مختلف نیز استفاده نمایید.

البته برخی از آتلیه ها به عنوان نمونه کار عکس هایی را که در سال های فعالیتشان گرفته اند را به دیوار ها نصب می نمایند.

نمونه کار ها:

حسنـــا دکـــور : بهتـــرین و با کیـــفیت ترین دکـــور را با قیمت استثنـــایی برای شما آتلیـــه داران عزیـــز ارائـــه می‌دهد.

برای تماس با ما فقط کافیست کلیک کنید. مشاوره و طراحی در سراسر ایران

حســـن نـــیت از ما اعتمــــاد از شمــــا

اگر اینستاگرامی هستید میتوانید ما را در اینستاگرام follow کنید:

hosnadecor@