okkk

شماره های تماس

دکور اجرایی حسنادکور

آتلیه بلک اند وایت در بندر کنگان

دکورهای اجرایی : کلبه مدل هور ، شومینه مدل بلک اند وایت ، پنجره هلال مدل گلستان ، مدل گلشن ، فضای دفتری آتلیه بلک اند وایت

محل اجرا دکور : بندر کنگان

گالری تصاویر

آتلیــــــه بلک اند وایت

دکور های متنوع

 

دکور های متنوع مجموعه حسنا دکور در آتلیه بلک اند وایت که حدود 30 متر است دکور های بسیار شیکی را به طور اختصاصی طراحی و نصب کرده است که مناسب کودک نوجوان و جوان نامزدی عقد و عروسی و می باشد.

همچنین برای این آتلیه فضای دفتری نیز طراحی شد و قسمت دفتری از دکور های آتلیه جدا سازی شد .

با اطمینان می شود گفت که دکور های متنوع این آتلیه فضای بسیار خوب و تاپ برای ثبت خاطرات شما عزیزان می باشد

در آتلیه عکاسی علاوه بر دکور های متنوع تجهیزات نیز قابل اهمیت است و کار کردن با آنها نیز مهارت خاص خود را می خواهد

آتلیــــه عکاسی بلک اند وایت:

با دکور های متنوع فعال در زمینه ی ارائه پکیج های گوناگون عکاسی و فیلمبرداری دارای انواع خدمات عکاسی می باشدسفارش هر گونه تصویربرداری و عکاسی ساخت کلیپ عروسی ، تعیین جنسیت ، منتاژانواع کلیپ ها ، عکاسی در در لوکیشن های خاص و… پذیرفته می شود.

بخشی از خدمات آتلیه:

پرسنل این آتلیه خدمات را با رعایت دقت ، کیفیت و سرعت ارائه می کند.به همین دلل این آتلیه مشتریان همیشگی دارد و آماده انجام تمامی سفارشات و رفع کاستی ها و موانع هستیم حتی رتوش کاران آن چیزی را که شما می پسندید در اختیار شما قرار میدهند.

ویژگی های این آتلیه:

تمرکز بر عکاسی:

مهارت و دقت در عکاسی بسیار مهم است فردی که یک عکاس حرفه ای می باشد کلاس های زیادی را برای ارائه عکس های حرفه ای گذرانده است .البته شما در نگاه اول از عکس های گرفته شده متوجه حرفه ای بودن عکاس می شوید.

استفاده از تجهیزات حرفه ای:

به جز دکور های متنوع و دوربین تجهیزات دیگری هم وجود دارد مانند وسیله های روشنایی سه پایه های دوربین و هر چه تخصص آتلیه بیشتر باشد تجهیزات آن نیز بیشتر می شود.

آشنایی با انواع مختلف دوربین ها:

لنز هر کدم از دوربین ها برای عکاسی متفاوت است و ویژگی خاص خودش را دارد.

مدل های بروز:

مدل های عکاسی اگر بسیار خاص و جذاب باشد عاملی می شود تا شما بدون شک جذب این مدل ها شوید در واقع هر چه مدل ها بروز تر و جدید تر باشد مشتریان بیشتری خواهید داشت.

دکور های متنوع

شما میتوانید با مشاهده عکس های پیشین دکور مورد نظر خود را انتخاب کنید.به همین دلیل عکاس شما باید بسیار حرفه ای باشد تا عکس های شیک و خاصی را از شما بگیرد.

 

مجموعه حسنا دکور :

متشکل از بهترین مشاورین در حوزه عکاسی،طراحی دکور های متنوع و استاندارد آتلیه ، باغ ، عمارت عروس ، فضای دفتری و ویترین های خاص در هر صنفی در سراسر جهان با کمترین زمان تحویل سفارش و نصب رایگان می باشد.

حسنا دکور از طراحی تا نصب یعنی صفر تا صد کار را توسط پرسنل و مشاورین مجرب خود انجام می دهد .و مجهز به ماشین آلات روز جهت تسریع ، ظرافت و زیبایی در انجام پروزه های شما عزیزان می باشد.جهت سفارش با ما تماس بگیرید.

🎥 قبل از اجرا دکورها

 

 

 

 

🎥 بعد از اجرای دکورها

 

 

 

 

🎥 رضایت مدیریت آتلیه بلک اند وایت

 

 

 

نمونه کار ها:

حسنـــا دکـــور : بهتـــرین و با کیـــفیت ترین دکـــور را با قیمت استثنـــایی برای شما آتلیـــه داران عزیـــز ارائـــه می‌دهد.

برای تماس با ما فقط کافیست کلیک کنید.

اگر اینستاگرامی هستید میتوانید ما را در اینستاگرام follow کنید:

hosnadecor@

منابع:

نخبگان طراح