okkk

شماره های تماس

دکور آتلیه کودک

شادابی و آرامش در دکور آتلیه بارداری

راهنمایی برای ساخت فضایی مملو از انرژی مثبت

دکور آتلیه بارداری یک محیط ویژه است که برای عکاسی بارداری طراحی شده است دکوراسیون آن باید محیطی آرامش‌بخش، جذاب و متناسب با موضوع بارداری باشد. در زیر می‌توانید برخی از نکاتی را برای دکوراسیون آتلیه بارداری در نظر بگیرید

1. رنگ‌های دکور آتلیه بارداری:

دکور بارداری و نوزاد

دکور کودک

دکور آتلیه کودک

دکور آتلیه

دکور آتلیه

استفاده از رنگ‌های آرامش‌بخش و ملایم مانند سفید، صورتی پررنگ، آبی آسمانی و سبز روشن، معمولاً توصیه می‌شود. این رنگ‌ها می‌توانند حس آرامش و شادی را در محیط آتلیه ایجاد کنند.

2. نورپردازی آتلیه بارداری:

استفاده از نور طبیعی بهترین گزینه است. پنجره‌های بزرگ یا استفاده از پرده‌های شفاف می‌تواند نور طبیعی به داخل آتلیه را افزایش دهد. و برای عکسبرداری بارداری نور مناسب فراهم کند. 3.مبلمان و تزئینات دکور آتلیه بارداری:

استفاده از مبلمان راحت و بزرگتر به شما و مادر باردار فضای آرامی برای آرامش و راحتی در عکسبرداری می‌دهد. علاوه بر مبلمان، تزئیناتی مانند گل‌های تازه و گل‌های خشک، پتوهای نرم و دکوراسیون جالب و خلاق با محوریت بارداری می‌تواند در ایجاد جوی دلچسب و شاداب کمک کند.

4. پیش‌نمایش عکس‌ها:

در آتلیه برای ایجاد ارتباط و ایجاد حس تعلق بهتر است پیش نمایش عکس‌های بارداری قبلی که توسط شما تهیه شده‌اند در دیوارها نمایش داده شود این می‌تواند نشان دهنده سبک و شیوه عکاسی شما باشد و مادران باردار تحت تأثیر قرار دهد.

5. تجهیزات و لوازم جانبی دکور آتلیه بارداری:

بازی با لوازم جانبی جذاب و جالب مانند کیف بزرگ برای لوازم جانبی نوزاد کفش و لوازم تزئینی دیگر می تواند به شور و شادابی فضای آتلیه بارداری کمک کند.

مهمترین نکته این است که دکورآتلیه بارداری شما باعث آرامش و راحتی مادران باردار شود همچنین یادآوری کنم که هر آتلیه بارداری ممکن است سبک و شیوه متفاوتی داشته باشد بنابراین باید طوری طراحی کنیم که پاسخگو به تمامی سلیقه‌ها باشد

اگر به اطلاعات بیشتر یا داشتن سوالات بیشتر درباره دکور آتلیه بارداری نیاز دارید ما همیشه آماده هستیم که به شما کمک کنیم.

نمونه کارهای حسنادکور:

حسنـــا دکـــور : بهتـــرین و با کیـــفیت ترین دکـــور را با قیمت استثنـــایی برای شما آتلیـــه داران عزیـــز ارائـــه می‌دهد.

برای تماس با ما فقط کافیست کلیک کنید.

اگر اینستاگرامی هستید میتوانید ما را در اینستاگرام follow کنید:

hosnadecor@

اینستاگرام حسنادکور