okkk

شماره های تماس

ایده های جذاب طراحی دکور آتلیه

ایده های جذاب برای طراحی دکور آتلیه

طراحی دکور آتلیه

طراحی دکور آتلیه از جمله از مواردی است که علاوه بر مهارت عکاس می تواند مشتری را جذب آتلیه کند. درواقع می توان گفت فضای داخلی آتلیه از جمله موادری است که باعث جذب افراد به یک آتلیه شود. پس بهتر است فضای آتلیه خود را به شکلی مدرن و شیک طراحی کنید.

حسنا دکور قصد دارد تا در این مقاله ایده هایی زیبا و نو برای طراحی دکوراسیون داخلی آتلیه را در اختیار شما قرار دهد. با ما همراه باشید.

اهمیت طراحی دکور آتلیهطراحی دکور آتلیه

طراحی دکوراسیون برای مکان های تجاری و گاهی نیز عمومی حائز اهمیت است. زیرا باعث جذب مشتریان بیشتر می شود. مکان های تجاری و عمومی شامل : فروشگاه ها ، آتلیه عکاسی ، موبایل فروشی ، هایپر مارکت و…. می باشد. هرچقدر این فضاها به شکلی زیباتر و بهتر دکور شوند موفقیت بیشتری را در زمینه شغلی برای شما به ارمغان می آورند.

طراحی داخلی دکور آتلیه حرفه ای با کمک ایده های خلاقانه

برای طراحی داخلی آتلیه ابتدا بهتر است وسایل مورد نیازتان را برای عکاسی تهیه نمایید سپس با انتخاب تم اقدام به تهیه اکسسوری و لوازم تزیینی مورد نظر خود کنید. و در آخر شروع به دکور کردن آتلیه خود کنید‌.

اما حتما به این نکته توجه کنید که بهتر است در طراحی آتلیه خود بیشتر به رنگ بندی محیط و نورپردازی توجه بیشتری کنید.

به طور مثال بهتر است اگر در آتلیه عکاسی عروس فعالیت دارید. نورپردازی را به گونه ای تنظیم کنید تا فضا رمانتیک به نظر برسد. . و همینطور بهتر است رنگ دیوار ها را طبق متراژ آتلیه خود و همچنین تعداد مشتریان تنظیم کنید.

یا به طور مثال اگر آتلیه شما کوچک است بهتر است تا برای دکور کردن آنجا از رنگ های شاد استفاده نمایید. اما برای آتلیه هایی با فضای بزرگتر می توانید از ترکیب رنگی های روشن و تیره استفاده کنید. همچنین باید فضای آتلیه خود را به دو بخش تقسیم کنید که یک بخش برای عکاسی از مشتریان و بخش دیگر به عنوان دفتر کار شما باشد. که برای بخش اداری باید مبلمان ، میز و سیستم های کامپیوتری مناسبی تهیه نمایید.

استفاده از دستگاه سرمایشی و گرمایشی در آتلیه ها

استفاده از دستگاه های سرمایشی و گرمایشی در آتلیه یکی از دیگر مسائلی است که برای مشتریان می تواند حائز اهمیت باشد. گرمای و یا سرمای زیاد در افراد ایجاد کلافگی می کند. و باعث می شود تا تاثیر منفی بر روی عکس های گرفته شده داشته باشد. به طور مثال اگر هوای داخل آتلیه خیلی گرم باشد مشتری عرق می کند و زمانی که شما می خواهید عکاسی کنید بدن مشتریتان برق می زند و این باعث کاهش کیفیت عکس هایی که می گیرید می شود.

البته باید بخش دیگری نیز در آتلیه برای استراحت مشتریان خود اختصاص دهید. که می توانید در آن مبل های راحتی با میز وسط تهیه نمایید. برخی از آتلیه ها برای دیزایین آتلیه خود از عکس های هنری استفاده می کنند همچنین شما می توانید عکس هایی را که از مشتریان خود گرفته اید را به دیوار ها بزنید تا مشتریان دیگر نیز با نحوه کار شما آشنا شوند.

نمونه کار ها:طراحی دکور آتلیه

حسنـــا دکـــور : بهتـــرین و با کیـــفیت ترین دکـــور را با قیمت استثنـــایی برای شما آتلیـــه داران عزیـــز ارائـــه می‌دهد.

برای تماس با ما فقط کافیست کلیک کنید.

اگر اینستاگرامی هستید میتوانید ما را در اینستاگرام follow کنید:

hosnadecor@

“اعتماد مشتریان، سرمایه‌ی بزرگی است که هر کسی باید به دست آورد.” 🤝

نخبگان طراح