okkk

شماره های تماس

دکور اجرایی حسنادکور

دکور فروشگاه

آتلیه عکسباران در فردیس کرج

دکورهای اجرایی : فروشگاه مدل باران ، وایت روم مدل دیاکو ، کلبه مدل اسفند

محل اجرا دکور : فردیس کرج

گالری تصاویر

آتلیه عکسبــــــاران

طراحی دکور آتلیه را به چه کسانی بسپاریمدکور آتلیه

دکور آتلیه همان طور که قبلا گفته شد طراحان داخلی در گروه حرفه ای و محبوب وظیفه ی طراحی انواع دکوراسیون های داخلی را برای آتلیه های مختلف بر عهده دارند.این طراحان با توجه به آموخته ها و تجربیاتی که به دست آورده اند طراحی داخلی آتلیه شما را به درستی انجام می دهند.

طراحان داخلی با هنر مندی و سلیقه ی خاصی ک دارند به تاثیر رنگ ها روی ضاهر فضا چیدمان صحیح مبلمان وسایل ، همخوانی اجرای دکور و دکوراسیون و حتی محل قرارگیری ابزارهای

آتلیه آگاه هستند و کلیه نکات لازم را در طراحی داخلی آتلیه اجرا می کنند. مجموعه حسنا دکور با تیم مجرب در زمینه طراحی داخلی فعالیت دارد که میتواند شما را در این زمینه راهنمایی

کند.

لذا حسنادکور در طراحی های خود در آتلیه عکسباران در فردیس تلاش نموده است که ، رنگ های دلنشینی را با دکورهایی تلفیق کند که بعد از ثبت تصاویر توسط مخاطبین ، تجربه هایجذابی را به عنوان تجربه عکاسی برای عکاسان عزیز ثبت نماید.

نکات مهم در خصوص طراحی دکور آتلیه عکاسی

به کار بردن ابزار و لوازم متناسب برای دکور آتلیه:

در اصل این تجهیزات و دکوراسیون مهم ترین قسمت آتلیه را تشکیل می دهد. برای ایده آل بودن باید با طراحان مشورت بگیریم.

نوآوری و خلاقیت:

در طراحی هر فضا در آتلیه عکاسی اگ خلاقیت و نوآوری بکار برود نتیجه ی کار عالی میشود و باعث جلب توجه نیز میگردد. با این نظر های خلاقانه می توانیم با کمترین هزینه به نتیجه ی دلخواه رسید و به صورت بلند مدت از آن کسب درآمدکنیم و همیشه این نکته را در ذهن داشته باشیم که یکی از اسرار موفقیت ما خلاقیت است.

هارمونی رنگ ها :

در طراحی داخلی آتلیه ممکن است شما بیشترین هزینه را برای دکور و عناصر دکوراسیون خرج کرده باشید اما هیج هماهنگی و تناسبی بین رنگ و دیزایینی که قرار داده ایم به چشم نمی آید. و مجدد باید هزینه کرد تا فضای چشم گیری برای مشتریان ایجاد کنیم.

نور پردازی:

در طراحی داخلی آتلیه عکاسی فاکتور اصلی نور پردازی می باشد.عکاسان اهمیت این موضوع را از همه بهتر میدانند اگر آتلیه ما مخصوص عروس باشد به یک نور پردازی حرفه ای نیاز داریم.

چیدمان:

باید سعی کنیم وسایل را به بهترین شیوه کنار هم قرار دهیم. چیدن دقیق و منظم در یک محیط کوچک ، باعث شکیل تر شدن دکوراسیون می شود در آتلیه های کوچیک این مورد باید بیشتر رعایت بشود . اما در آتلیه های بزرگ تر دستتان باز تر

است .گاهی اوقات یک جابجایی کوچک فضا را متحول می کند.

🎥 قبل از اجرای کار :

 

🎥 رضایت مشتری :

نمونه کار ها از دکور آتلیه:دکور آتلیه

حسنـــا دکـــور : بهتـــرین و با کیـــفیت ترین دکـــور را با قیمت استثنـــایی برای شما آتلیـــه داران عزیـــز ارائـــه می‌دهد.

برای تماس با ما فقط کافیست کلیک کنید.

اگر اینستاگرامی هستید میتوانید ما را در اینستاگرام follow کنید:

hosnadecor@

“اعتماد مشتریان، سرمایه‌ی بزرگی است که هر کسی باید به دست آورد.” 🤝

نخبگان طراح