okkk

شماره های تماس

دکور اجرایی حسنادکور

دکور آتلیه

آتلیه چیک در بندرکنگان

دکورهای اجرایی : دکور وایت روم مدل چیک ، دکور اجرایی مدل شانار ، دیوار وایت روم ، شومینه

محل اجرا دکور : بندرکنگان

گالری تصاویر

دکور آتلیه

دکور آتلیه باید به گونه ای باشد که همیشه خاطره شسرین اون لحظه را به ما یاداوری کند. آتلیه‌های عکاسی محل ثبت خاطرات ما هستند ، پس ارائه یک محیط دلچسب در آن بسیار مهم و قابل اهمیت است. بنابراین همان‌قدر که باید در استفاده از امکانات مناسب و ژست درست و .. در عکس توجه و حساسیت به خرج داد.باید به طراحی دکور درست و اصولی هم در آتلیه توجه کنیم چون باعث جذب مشتری بیشتر می‌گردد.دکور آتلیه

انتخاب تجهیزات و وسائل مناسب برای دکور آتلیه

اصلی ترین بخش در دکور آتلیه ابعاد و فضای مناسب آن است. برای داشتن یک دکور درجه یک همان‌طور که گفته‌شد، توجه به ابعاد آن بسیار قابل اهمیت است. حداقل فضای لازم، هفت متر طول و سه متر عرض است. کمتر از این میزان طول باعث می شود فاصله‌ی مناسب بین تجهیزات و سوژه‌ی عکاسی رعایت نشود و عرض کمتر از سه متر هم جوابگوی عکاسی نیست.

چون عرض آتلیه باید به گونه ای باشد که بتوان از فلش برای هر دوسمت استفاده کرد. نکته‌ی دیگر که باید در عکاسی مد نظر داشت، استفاده از سقف‌های بلند تا ارتفاع ۲۷۰ سانتی‌متر است. سقف‌های کوتاه حس ناخوشایندی به مشتری داده و فضا را باز نشان نمیدهد و کوچک می‌کند.

دکور آتلیه چیک

در آتلیه باید برای تمام سنین دکور داشته باشیم تا مشتری را جذب کنیم همچنین تنوع دکور باعث می شود مشتری به حرفه ای بودن آتلیه پی ببره و این امر باعث رونق کار و پیشرفت ما می شود.مجموعه حسنا دکور تمام این مدل ها و طرح ها را در اختیار شما قرار داده است تا از دکور ها دیدن نمایید و طرح مد نظر خود را انتخاب کنید و ادامه ی کار را به مجموعه بسپارید

استفاده از دکور های زیبا ،در کنار یک مبل شیک و یا یک پنجره بزرگ رو به حیاط و نورگیر می‌تواند دکور مناسبی برای عکس‌های عاشقانه عروس و داماد باشد. البته استفاده از دوربین‌های حرفه‌‍‌ای در کنار دیزاین آتلیه ضروری و لازم است.

یکی از عوامل موثر در جذب مشتری دکور آتلیه عکاسی است. بهتر است فضای داخلی آتلیه عکس به صورت مدرن و شیک دیزاین شود. هرچقدر دکور تجاری شما کاربردی‌تر و مدرن باشد، مشتریان بیشتری جذب آن می شوند.

در قدم اول همان‌طور که گفتیم، استفاده از تجهیزات مناسب و کارآمد هستند که می‌توانند به شما کمک کنند تا عکس‌های حرفه‌ای‌تری از مشتریان خود بگیرید.

نکته‌ی بعدی که باید در محیط داخلی به آن توجه کنید، طراحی دکور متفاوت در قسمت عکس‌برداری با بخش اداری است. در قسمت عکاسی باید از تم‌ها و زمینه‌های زیبا و بروز استفاده کنید.

اما در بخش اداری استفاده از مبل و میز و سیستم‌های کامپیوتری کافی می باشد.

نکته‌ی بعدی که قابل توجه است، طراحی دکور متفاوت برای آتلیه کودک، عروس و.. است که به صورت کامل به آن اشاره شد.اگر نیاز به مشاوره در طراحی دکوراسیون داخلی داشتید، نیروهای متخصص حسنا دکور می‌توانند در این زمینه به کمک شما بیایند.

🎥 رضایت مدیریت آتلیه چیک با مدیریت آقای صفایی:

 

نمونه کار ها از دکور آتلیه:دکور آتلیه

حسنـــا دکـــور : بهتـــرین و با کیـــفیت ترین دکـــور را با قیمت استثنـــایی برای شما آتلیـــه داران عزیـــز ارائـــه می‌دهد.

برای تماس با ما فقط کافیست کلیک کنید.

اگر اینستاگرامی هستید میتوانید ما را در اینستاگرام follow کنید:

hosnadecor@

“اعتماد مشتریان، سرمایه‌ی بزرگی است که هر کسی باید به دست آورد.” 🤝

نخبگان طراح