okkk

شماره های تماس

دکور اجرایی حسنادکور

دکور آتلیه

آتلیه ماه در بندر گناوه

دکورهای اجرایی : مدل ماه ، مدل پردیسان ، دیوار آجری و درب کرکره ای مدل حریره

محل اجرا دکور : بندر گناوه

گالری تصاویر

آتلیه مـــــاه

دکور مدرن آتلیه عروس : یکی از کارهای مربوط به جشن عروسی انتخاب آتلیه عکاسی و فیلمبرداری جهت ثبت تصاویر و خاطرات می باشد. حالا دکور آتلیه عروس تاثیر زیادی بر عکس ها و فیلم های عروسی می تواند داشته باشد.امروزه طراحی دکور آتلیه عکاسی مخصوص عروس و داماد روش و سبک های متفاوت و جذابی صورت می گیرد.سلایق نقش مهمی در انتخاب دکور ، سبک طراحی و ژست عکس عروس دارد .بعضی ها علاقه به تجملات دارند و دکور و فضایی با بک گراند لوکس را انتخاب می کنند.در صورتی که بعضی از عروس و داماد ها ترجیح می دهند دکوراسیون آتلیه ساده و دکور مدرن باشد.پساینموردسلیقه ای استوهرشخصنظربخصوص خودش را دارد.دکور مدرن آتلیه

مشاهده عکس های عروسی یاداور خاطرات شیرین عروسی برای عروس و داماد است پس انتخاب یک عکاسی مناسب با دکور مدرن زیبا و خاص می تواند زیبایی تصویر را دو بربر کند.دکور مدرن و متنوع نشانه ی حرفه ای بودن آتلیه می باشد. و این تنوع و خاص بودن باعث جذب مشتری می شود.

دکور مدرن دیوار آجر و درب کرکره مدل حریره :

کلمه ی مدرن که یک واژه انگلیسی در واژه های فارسی بکار می رود و به معنای جدید و تازه است . با توجه به معنی این کلمه می توانیم بفهمیم که که هر چیزی که به تازگی مد شده باشد مدرن است. برای مثال: این دکور دیوار و آجر و درب کرکره مدل حریره خیلی جدید و به روز است و اکثر آتلیه داران از این دکور در آتلیه خود استفاده می کنند لازم به ذکر است که رنگ بندی طبق سلیقه ی شما پیش می رود.

دکور مدرن مدل ماه :

دیگر که به مدل ماه معروف است این دکور مدرن برای کار جوان و نوجوان استفاده می شود.که عکس های اسپرت هم در کنار این دکور فوق العاده شیک می شود و رنگ خاص و زیبایی که دارد جلوه زیبایی به عکس شما می دهد

دکور مدرن مدل پردیسان:

با رنگ های خاصی که دارد (طلایی و کالباسی) مناسب عکس های عروس و داماد ، نوجوان ، و جوان می باشد این دیوار طوری طراحی شده ک شما در هر سنی می توانی از این دکور استفاده کنید. همانطور که می دانید رنگ دکور تاثیر زیادی در کیفیت و زیبایی عکس ما دارد.

مجموعه حسنا دکور

مجموعه حسنا دکور در آتلیه ماه در بندر گناوه سعی کرده تا دکور مدرن و شیک ترین ها را طبق سلیقه ی مدیریت آتلیه ماه تولید و اجرا کند . الویت گروه حسنا دکور رضایت مشتری و مرغوب بودن و تحویل و اجرا به موقع دکور ها می باشد.

هنگام طراحی دکور آتلیه باید در انتخاب رنگ بندی محیط نور پردازی خساسیت لازم را خرج کرد و در نظر داشته باشسم که آتلیه را باید به چند قسمت تقسیم کنیم که در یک سمت عکس برداری از مشتری صورت می گیرد و شما می توانید برای طراحی داخلی این بخش از انواع دکور های مدرن استفاده کنید همچنین قسمت دیگر به عنوان فضای اداری مد نظر قرار می گیرد که باید در این قسمت مبل و میز اداری قرار دهیم همچنین سیستم های کامچیوتری مناسبی فراهم کنییم.

حسنا دکور مجهز به ماشین آلات روز جهت تسریع ، ظرفت و زیبایی در انجام پروژه های شما عزیزان می باشد.جهت مشورت ، طراحی ، تولید و اجرا دکور در سراسر ایران با ما تماس بگیرید.

حسنا دکور مجهز به ماشین آلات روز جهت تسریع ، ظرفت و زیبایی در انجام پروژه های شما عزیزان می باشد.مجموعه حسنا دکور متشکل از بهترین مشاورین در حوزه عکاسی ، طراحی دکورهای استاندارد آتلیه ، باغ ، عمارت عروس ، فضا های دفتری و ویترینهای خاص در هر صنفی می باشد.

 

🎥 قبل از اجرای دکور ها :

 

 

🎥 بعد از اجرای دکور:

 

 

🎥 رضایت مدیریت آتلیه ماه:

 

نمونه کار ها از دکور آتلیه:دکور آتلیه

حسنـــا دکـــور : بهتـــرین و با کیـــفیت ترین دکـــور را با قیمت استثنـــایی برای شما آتلیـــه داران عزیـــز ارائـــه می‌دهد.

برای تماس با ما فقط کافیست کلیک کنید.

اگر اینستاگرامی هستید میتوانید ما را در اینستاگرام follow کنید:

hosnadecor@

“اعتماد مشتریان، سرمایه‌ی بزرگی است که هر کسی باید به دست آورد.” 🤝

نخبگان طراح