okkk

شماره های تماس

دکور اجرایی حسنادکور

دکور آتلیه

طراحی دکور استودیو رسالت در زابل

دکورهای اجرایی : دکور مدل ناز، دکور پارسیان، دکور دیوار شومینه مدل کهزاد، دکور دیوار با آینه و کنسول مدل هامون، دکور کلبه مدل لیپار، دیوار آجر مدل حریره

محل اجرا دکور : زابل

گالری تصاویر

برای طراحی دکوراسیون داخلی آتلیه عکاسی، باید به نکات زیر توجه کرد:

طراحی دکوراسیون داخلی آتلیه عکاسی، شامل طراحی و چیدمان فضای داخلی آتلیه عکاسی است. برای طراحی دکوراسیون داخلی آتلیه، باید به نکات زیر توجه کرد:

  1. انتخاب رنگ‌های مناسب و هماهنگ با یکدیگر
  2. حفظ تعادل در انتخاب رنگ و چیدمان وسایل
  3. وجود هارمونی میان عناصر از نظر سبک (مدرن، کلاسیک و…)
  4. جلوگیری از بی‌نظمی

طراحی دکور

انتخاب تجهیزات و وسایل مناسب برای راه‌اندازی یک آتلیه عکاسی، بسیار مهم است. قبل از تهیه تجهیزات، متراژ فضای آتلیه را لحاظ کنید. توجه داشته باشید که یک آتلیه حداقل باید هفت متر طول و سه متر عرض را داشته باشد تا بتوان فاصله‌ی مناسب میان تجهیزات و سوژه‌ی عکاسی را رعایت کرد و از نور فلش برای هر دو طرف استفاده کرد.

برای داشتن یک دکوراسیون مناسب، توجه به متراژ و ابعاد آتلیه بسیار ضروری است. انتخاب تجهیزات و وسایل مناسب، برای داشتن یک دکوراسیون مناسب، بسیار مهم است.

برای داشتن یک دکوراسیون مناسب، هماهنگی میان رنگ‌ها در دکوراسیون و چیدمان بسیار مهم است. یک طراح داخلی می‌تواند این کار را به صورت حرفه‌ای و متناسب با فضای کاری شما انجام دهد.

نورپردازی برای دکوراسیون داخلی آتلیه، بسیار مهم است. نور فضای آتلیه باید متناسب با سبک کار آتلیه انتخاب شود. البته اصول اولیه نورپردازی برای آتلیه همواره باید رعایت شود. پیشنهاد می‌شود که برای این کار نیز از متخصصین مشورت بخواهید.

دکوراسیون داخلی آتلیه عکاسی، شامل طراحی و چیدمان فضای داخلی آتلیه عکاسی است. این طراحی باید با توجه به نوع عکاسی‌هایی که در آن انجام می‌شود، انجام شود. برای مثال، طراحی دکوراسیون داخلی آتلیه عکاسی مدلینگ با طراحی دکوراسیون داخلی آتلیه عکاسی اسپرت تفاوت‌هایی دارد.طراحی دکور

هارمونی رنگ‌ها در طراحی داخلی آتلیه عکاسی، شامل هماهنگی و ترکیب رنگ‌های مختلف با یکدیگر است. برای داشتن هارمونی رنگ‌ها، باید رنگ‌هایی که با هم هماهنگی دارند، با هم ترکیب شوند. همچنین، باید از رنگ‌هایی که با هم در تضاد هستند، اجتناب شود.

در آتلیه چطور نظم را رعایت کنیم؟

در طراحی داخلی آتلیه عکاسی، رعایت نظم بسیار مهم است. برای رعایت نظم در آتلیه عکاسی، می‌توانید از قفسه‌ها و کابینت‌هایی با قابلیت ذخیره‌سازی استفاده کنید. همچنین، می‌توانید از جعبه‌هایی با اندازه‌های مختلف برای ذخیره‌ی لوازم و وسایل استفاده کنید.

برای جذب مشتری در آتلیه عکاسی، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:طراحی دکور

ارائه خدمات با کیفیت و قیمت مناسب

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

ارائه تخفیف‌های ویژه به مشتریان جدید

ارائه خدمات ویژه به مشتریان دائمی

 

 

دکوراسیون آتلیه عکاسی

امیدوارم که این اطلاعات به شما کمک کننده باشد.

 

 

 

 

 

حسنـــا دکـــور : بهتـــرین و با کیـــفیت ترین دکـــور را با قیمت استثنـــایی برای شما آتلیـــه داران عزیـــز ارائـــه می‌دهد.

برای تماس با ما فقط کافیست کلیک کنید.

اگر اینستاگرامی هستید میتوانید ما را در اینستاگرام follow کنید:

hosnadecor@

“اعتماد مشتریان، سرمایه‌ی بزرگی است که هر کسی باید به دست آورد.” 🤝

نخبگان طراح