okkk

شماره های تماس

دکور اجرایی حسنادکور

آتلیه پوریا در آوج قزوین

دکورهای اجرایی : کف و دیوار کودک مدل فردیس ، ابر و تاب مدل فردوس ، کلبه مدور مدل دلخوش ، دیوار و شومینه مدل سیاه و سفید ، پنجره اسپرت ،

محل اجرا دکور : آوج قزوین

گالری تصاویر

آتلیه پوریــــا

دکور آتلیه حرفه ای: برای داشتن یک آتلیه حرفه ای بعد از مهیا کردن وسایل حرفه ای بایدمحیطی مناسب برای این کسب و کار جمع آوری کرد. بسیار خوب است که یک تم هنری برای دکور داخلی آتلیه در نظر بگیریم زیرا عکاسی یک هنر است و باید محیط آن هم هنرمندانه باشد. در هنگام طراحی دکور داخلی آتلیه عکاسی باید در انتخاب رنوع رنگ محیط و نورپردازی فضای داخلی آتلیه وسواس لازم را به خرج دهید.

باید توجه داشته باشید که متراژی که در اختیار دارید مناسب باشد با توجه به متراژ فضایی که دارید و تعداد مشتریان فضا ها را تقسیم بندی کنید. اگر فضای داخلی آتلیه کوچک است خیلی بهتر می شود که از رنگ های روشن و از نورهای زیاد برای دلباز و روشن نشان دادن آتلیه استفاده کنیم اما باید بدانید که ترکیب رنگ های روشن و تیره همیشه بهترین انتخاب هستند.

انتخاب بهترین رنگ در دکور مغازه
رنگ در دکوراسیون مغازه می تواند احساسات مختلفی را در بیننده و خریدار ایجاد کند. انتخاب رنگ دکور مغازه ربط مستقیم به نوع کالایی که می فروشید دارد، انتخاب رنگ دکوراسیون قرمز و نارنجی برای یک مغازه فست فودی مناسب اما برای مغازه کت و شلوار مردانه نا مناسب است. پس در اولین مرحله سلیقه خود را تقریبا کنار بگذارید و به اصول دکوراسیون داخلی توجه کنید. این تنها جایی است که از شما می خواهیم سلیقه را وارد نکنید. بعد که رنگ انتخاب شد می توانید با سلیقه زیبای خود چیدمان و بقیه المان ها را طراحی و دکور کنید.

رنگ دکور آتلیهدکور بارداری

استفاده از رنگ های طبیعت در دکور داخلی آتلیه می توان از رنگ های طبیعت استفاده کنید. رنگ های دریا ، رنگ شن و ماسه، آب و نور، آبی و زرد ملایم و کرمی روشن در کنار هم بسیار شکیل می شود. مشتریان با ورود به آتلیه ناخود آگاه وارد محیطی آرامش بخش می شوند و تمایل دارند زمان بیشتری در آن جا بمانند و این دقیقا یعنی جذب مشتری بیشتر. از دیگر رنگ های گرم می توان رنگ نارنجی و قهوه ای را مثال زد که بسیار برای مشتریان اطمینان بخش و گیرا است. نارنجی و هلویی باعث شادی افراد می شود و افراد ناخواسته محیط های شاد را بهتر می پسندند.

رنگ ساحلی

رنگ زرد و قرمز در دکور داخلی آتلیه
بکار بردن رنگ روشن مثل زرد و قرمز سبب می شوند تا افراد به ناگاه جذب رنگ ها شوند. جالب است بدانید رنگ زرد اولین رنگی است که توسط شبکیه چشم تشخیص داده می شود . ترکیب این رنگ با قرمز که سال هاست برای توقف در چراغ راهنمایی، آمبولانس و علایم خیابان ها استفاده می شود بصورت یک دفعه ای و ناخواسته چشم را متوقف و متمرکز می کند.

رنگ آبی و سبز در دکور داخلی آتلیه

رنگ سورمه ای به عنوان رسمی ترین رنگ دنیا شناخته شده است.. سبز، رنگی همه‌کاره و گرم است و حسی فوق‌العاده خوب و عالی از طبیعت به مشتریان منتقل می‌کند. سبز همیشه مرتبط با صحت و سلامتی، خوش خلقی و حالت اعتدال است. پس شما هم این حس را به مشتریانتان بدهید.

 

🎥 آتلیه پوریا قبل از اجرا

 

 

🎥 آتلیه پوریا بعد از اجرا

*** ( دکور اجرایی دیوار و شومینه مدل سیاه و سفید ) ***

 

 

*** 🎥 دکور اجرایی کف و دیوار کودک مدل فردیس ***

 

 

***🎥 دکور اجرایی ابر و تاب مدل فردوس***

 

 

***🎥 دکور اجرایی کلبه مدور مدل دلخوش ***

 

 

***🎥 دکور اجرایی پنجره اسپرت مدل پریوش***

 

 

🎥 رضایت مدیریت آتلیه پوریا جناب آقای کریمی

 

نمونه کار ها از دکور آتلیه:دکور آتلیه

حسنـــا دکـــور : بهتـــرین و با کیـــفیت ترین دکـــور را با قیمت استثنـــایی برای شما آتلیـــه داران عزیـــز ارائـــه می‌دهد.

برای تماس با ما فقط کافیست کلیک کنید.

اگر اینستاگرامی هستید میتوانید ما را در اینستاگرام follow کنید:

hosnadecor@

“اعتماد مشتریان، سرمایه‌ی بزرگی است که هر کسی باید به دست آورد.” 🤝

نخبگان طراح