okkk

شماره های تماس

دکور اجرایی حسنادکور

آتلیه سیب سفید در بندرکنگان

دکورهای اجرایی : دکور دیوار شومینه مدل ناز ، دیور هلال مدل سندباد ، دکور کتابخانه ، دکور اجرایی دیوار اسپرت مدل پارسیان

محل اجرا دکور : بندرکنگان

گالری تصاویر

دکور داخلی آتلیه :

دکور داخلی آتلیه بسیار نقش مهمی در روند کار ما دارد. پس باید از دکور داخلی آتلیه خوشایندی برخوردار باشد . و وجود یک دکوراسیون و چینش شیک و اصولی می‌تواند بر روی پیشرفت روند فعایت‌های انسانی و کار اثر بسیاری داشته باشد.یکی از فعالیت‌هایی که هر کدام از ما حداقل یک مرتبه در زندگی آن را تجربه کرده ایم ، عکاسی و رفتن به آتلیه است .

آتلیه ی عکاسی فرقی نمی‌کند مخصوص کودک باشد یا به گونه ای تزیین شده که برای شب عروسی و عکس‌های دو نفره باشد ، چون این فضا قرار است خاطرات خوب و دلنشینی را ثبت کند پس داشتن یک دکور داخلی آتلیه شیک و اصولی درجذب مشتری بسیار تاثیرگذار می باشد.و می‌توانیم حس اطمینان خاطر را به مشتری تلقین کنیم.

در اصل طراحی دکوراسیون داخلی آتلیه امضایی برای نشان دادن کیفیت کار عکاسی می باشد. و مشتری این را با خود می گوید که محیط کار شیک و زیبا نشان دهنده ی کار حرفه‌ای و اصولی است و با خیال آسوده قرارداد عکاسی خود را بااتلیه تنظیم می کنند.ایده های بسیاری برای دیزاین آتلیه عروس و کودک و… وجود دارند که از نمونه کارهای ما می نوانید دیدن نمایید.

نمای دکور داخلی آتلیه عکاسی :

عکاسی که دارای شاخه های بسیاری است یک عکاس حرفه ای می باشد. مثلا : اگر از یک محصول عکاسی می‌کنید شرایط دکور داخلی آتلیه یا فضا یا نمای داخلی آتلیه عکاسی شما با زمانی که مشغول به عکاسی عروس هستید متفاوت است. استفاده از خلاقیت،انواع پرژکتور، نورپردازی ، هارمونی رنگ و حتی اندازه فضا در نوع فعالیتی که در حیطه عکاسی انجام می‌دهید بسیار تاثیر گذار است.

اکثرا برای عکس برداری از یک محصول در بیشتر فضا از رنگ سفید استفاده می شود چون نیاز است محصول در نمای داخلی آتلیه عکاسی خود را نشان دهد.نمای داخلی آتلیه عکاسی در اتاق جلسه با از ترکیب رنگی قرمز و مشکی استفاده میشود.دکور داخلی آتلیه

طراحی دیوار اتلیه عکاسی

یکی از مواردی که در کار عکاسی بسیار اثر گذار است ، نوآوری و ابتکار در کار و حرفه است. برای دکور و طراحی دیوار آتلیه عکاسی باید مناسب با عکسی که قرار است گرفته شود از انواع رنگ

ها ، پوستر در طرح‌ ها و رنگ‌های متنوع و ایده‌های گوناگون استفاده کرد. اینکار برای عکاسی مدلینگ بسیار کارامد می باشد.

اصول طراحی دکور داخلی آتلیه عکاسی :

برای داشتن یک آتلیه با استفاده از اصول و بند ها طراحی آتلیه عکاسی بهتر است که از یک تیم حرفه‌ای کمک بگیرید تا بهترین و مناسب‌ترین دکور را متناسب با فضا و مقدار هزینه ای که برای

آتلیه می خواهید صرف کنید پیشنهاد ها و نمونه کارهای خود را ارائه دهند .مجموعه حسنا دکور این تیم حرفه ای را در اختیار شما قرار می دهد تا بهترین دکور را در آتلیه ی خود داشته باشید.

داشتن فضای معقول با ابعاد استاندارد برای آتلیه بسیار مهم است . اول به دنبال فضایی اصولی به عنوان آتلیه باشید. این محیط بهتر است شامل حداقل 7 متر طول باشد.

عرض معقول و استاندارد برای آتلیه عکاسی باید حداقل 3 متر باشد.

دکور داخلی آتلیه

گرما یا سرما زیاد از حد باعث اذیت شدن می‌شود پس بهتر است در آتلیه خود از یک سیستم گرمایش و سرمایش مناسب و اصولی استفاده کنید.

از نورپردازی درست و اصولی و به اندازه استفاده کنید . وجود نور زیاد یا کم باعث پایین آمدن کیفیت عکس‌ها می‌شود.خلاق باشید و در فضای آتلیه مناسب با نوع عکاسی ابزار حرفه ای داشته باشید.از رنگ‌های تیره در دکوراسیون داخلی آتلیه

عکاسی استفاده نکنید چون این کار باعث خراب شدن بعضی از عکس‌ها می‌شود.

کلام آخر دکور داخلی آتلیه:

مجموعه حسنا دکور با سابقه درخشان از مشاوره تا ساخت و اجرای دکور در خدمت شماست .

اگر قصد بازسازی آتلیه عکاسی یا طراحی دکور داخلی آتلیه را دارید بهتر است از ایده‌های متنوع و مناسب با نوع عکاسی (عروس، کودک، محصول و…) از مجموعه ی ما کمک بگیرید تا داشتن یک دکور درجه یک و عالی را با ما تجربه کنید.

نمونه کار ها از دکور آتلیه:دکور آتلیه

حسنـــا دکـــور : بهتـــرین و با کیـــفیت ترین دکـــور را با قیمت استثنـــایی برای شما آتلیـــه داران عزیـــز ارائـــه می‌دهد.

برای تماس با ما فقط کافیست کلیک کنید.

اگر اینستاگرامی هستید میتوانید ما را در اینستاگرام follow کنید:

hosnadecor@

“اعتماد مشتریان، سرمایه‌ی بزرگی است که هر کسی باید به دست آورد.” 🤝

نخبگان طراح

.