okkk

شماره های تماس

دکور اجرایی حسنادکور

دکور

آتلیه حامد شعبه ۲ در تهران

دکورهای اجرایی : جداکننده حامد ، گلبه گنو و مدل شومینه

محل اجرا دکور : شهر تهران

مطابق با درخواست ، مدیر محترم آتلیه حامد شعبه 2 در شهر تهران ، مجموعه حسنا دکور در کمترین زمان ممکن در مکان مورد نظر برای مشاوره و سپس نصب و آماده سازی لوکیشن ها حضور یافت .
در پایان شاهد رضایت مدیر محترم از مجموعه حسنا دکور هستیم. و پس رضایت ، عقد قرارداد برای طراحی، ساخت و نصب دکور های آتلیه حامد شعبه 1 انجام گردید.منتظردکورهای زیبای آتلیه حامد شعبه 1 باشید.
“حسن نیت از ما، اعتماد از شما”

گالری تصاویر

دکور جدید آتلیه عکاسی

طراحی دکور آتلیه

دکور جدید آتلیه عکاسی یکی از مهمترین بخش های یک عکس است. همه ما برای ثبت بهترین و خاطرانگیز ترین لحظاتمان به آتلیه های عکاسی مراجعه می کنیم. پس باید توجه داشت علاوه بر نمونه کارها و عکس های یک آتلیه به دکور های آتلیه نیز توجه شود.

همچنین می دانیم که دکور جدید آتلیه عکاسی یا به نوعی جدید و مدرن بودن دکور برای همه ی ما قابل اهمیت می باشد و باعث شکیل شدن عکس های ما می شود پس این مورد خیلی مهم است.

آتلیه داران باید همیشه مدرن و به روز بودن را در الویت کار خود قرار دهند.

دکور آتلیه عکاسی

ساخت دکور جدید آتلیه عکاسی یکی از مهمترین و اصلی ترین مراحل راه اندازی و شروع کار یک آتلیه می باشد. آتلیه داران عزیز پیش از تصمیم در مورد انتخاب یک دکور بهتر است از مشاوران و طراحان کمک بگیرد. بطور مثال در مجموعه حسنا دکور پس از تماس آتلیه دار، مشاوران ما پس از بررسی و اطلاعتاتی که آتلیه دار در اختیار ما گذاشت، در محل حاضر می شوند. پس از ملاقات و بررسی حضوری آتلیه دکور های مورد نیاز آتلیه را با توجه متراژ و نوع سبک و کار پیشنهاد می دهند.در صورتی که ساخت دکور به بهترین شکل ممکن انجام شده باشد، اغلب خانواده ها تمایل دارند عکاسی کودک خود را به آتلیه بسپارند. زیرا در آتلیه امکانات کافی برای ثبت عکس های با کیفیت و حرفه ای فراهم می باشد.

مجموعه حسنادکور

حسنا با تیمی مجرب و متخصص و دارای سابقه طولانی در زمینه مشاوره، طراحی و ساخت دکورمی باشد. این مجموعه آماده ارائه خدمات به تمامی آتلیه داران عزیز در سراسر کشور می باشد. برای ارتباط و دریافت مشاوره کافی است یک تماس با ما بگیرید. و یا در شبکه های اجتمای برای ما پیام بگذارید. مشاوران حسنا دکور در کمترین زمان ممکن با شما تماس می گیرند.

نمونه کارهای ما:

آتلیه سینا ،آتلیه بلک اند وایت ،آتلیه سایا ،آتلیه ماه ،آتلیه مریم ،آتلیه پوریا ،آتلیه عکسباران ، آتلیه تسنیم و…

منابع:

نخبگان طراح