okkk

شماره های تماس

آلبوم دیجیتال

آلبوم دیجیتال عکس کودک

آلبوم دیجیتال در واقع به مجموعه ای از عکس ها گفته می شود. این تصاویر با استفاده از نرم افزارهای مختلف، ادیت و به هم وصل می شوند. این تصاویر را می توان با افزودن جلوه های تصویری زیبا اتصال عکس ها به همدیگر زیباتر نمود. همچنین می توان آن ها را در هر گونه پخش کننده دیجیتالی که فرمتهای استاندارد دارند، به نمایش گذاشت.

به عبارتی دیگر آلبوم دیجیتال عکس کودک و دیگر عکس ها به فرآیندی گفته می شود که طی آن عکاسی با دوربین دیجیتال، طراحی عکس با نرم افزارهای دیجیتال و چاپ عکس با دستگاه دیجیتال انجام می گیرد. پس درک کرده اید که آلبوم دیجیتال عکس کودک چیست.

جنس عکس هادکور آتلیه

آیا می دانید یکی از تفاوت های بین آلبوم کلاسیک و آلبوم دیجیتال عکس کودک چیست؟ جنس صفحات عکس هرکدام از آن ها می باشد. عکس های آلبوم کلاسیک روی ورق های مات به چاپ می رسند و در مقابل آلبوم دیجیتال عکس کودک بر روی هر جنس دلخواهی که فرد در نظر دارد، امکان چاپ شدن دارد.

اما از آنجایی که ورق سیلک از ماندگاری، مقاومت و قابلیت تمیز شدن بالایی برخوردار است، برای آلبوم دیجیتال پیشنهاد می شود از ورق سیلک استفاده کنند.

ساختار کلاسیک

آلبوم دیجیتال عکس کودک از ورق هایی با کیفیت مرغوب ساخته شده اند و به هم وصل می شوند و وقتی که آن ها را باز می کنی با یک صفحه بسیار صاف روبه رو خواهی شد. در صورتی که محل عطف آلبوم کلاسیک، خطی باریک قابل مشاهده است.

جلد آلبوم

برای جلد آلبوم دیجیتال مدل های چرمی با لمینت مات مورد استفاده قرار می گیرند. و همچنین فتوبوک ها با جلد سخت برای ارائه درون جعبه قرار می گیرند. آلبوم کلاسیک در مدل هایی با جلد چرمی وجود دارد که برای ارائه عکس دلخواه افراد را در نظر می گیرند.

تعداد صفحات

لازم به ذکر است که تعداد صفحات آلبوم دیجیتال عکس کودک از ۱۰ صفحه می باشد و با توجه به نیاز مشتری افزایش پیدا می کند. در مقابل تعداد صفحات آلبوم کلاسیک یا ۲۰ صفحه دورو و یا ۴۰ صفحه تک رو است.

سبک طراحی صفحات

سبک طراحی صفحات آلبوم دیجیتال به این صورت است که امکان چاپ عکس را برای دو صفحه پشت هم به شما خواهد داد و به دنبال این کار امکان چاپ عکس های خلاقانه در یک صحنه وسیع را هم فراهم می کند.

کاربرد آلبوم دیجیتال عکس کودک

آلبوم دیجیتال عکس کودک یکی از آلبوم های بسیار پر طرفدار محسوب می شود. که از آن برای نگهداری عکس کودک و عکس های خانوادگی استفاده می کنند. این نوع آلبوم را به عنوان یک یادگاری، می توانید وقتی کودکتان بزرگ شد به او تقدیم کنید. و شاهد خوشحالی او باشید. ثبت و نگهداری لحظات مختلف، نه تنها به عکاسی نیاز دارد بلکه به آلبومی هم برای نگهداری آن ها نیاز است که امروزه می توانید مدل های مختلفی از آن را مشاهده کنید.

جنس و طراحی زیبای این نوع آلبوم می توانید یکی از گزینه های مورد نظر شما در زمان تهیه آلبوم باشید که صد در صد در انتخاب شما نقش دارد. زیرا نسبت به دیگر انواع آلبوم ها جنس و طراحی منحصر به فردی دارد.

سایز، اشکال و رنگ بندی از دیگر ویژگی های مثبت این نوع آلبوم به شمار می رود. البته این بدین معنا نمی باشد که دیگر آلبوم ها مناسب نیستند. بلکه بستگی به سلیقه هر فردی دارد و با توجه به نیاز خود بهترین نوع آلبوم را برای کودک انتخاب می کند.

نکته مهم در انتخاب آلبوم دیجیتالطراحی دکور آتلیه

یکی از نکات مهمی که تاثیرات مثبتی در زیباتر شدن آلبومتان خواهد داشت. انتخاب عکاس و طراح آلبوم است. بهتر است عکاس و طراح آلبوم یک نفر باشد چرا که موقعیت های عکاسی بهتری را بنا به طراحی هایی که در گذشته انجام داده، انتخاب می کند که همین امر باعث بهتر شدن عکس های شما خواهد شد

آشنایی بیشتر با آلبوم دیجیتال

آلبوم عکس دیجیتال به آلبومی گفته می شود که خود آتلیه به تهیه و طراحی آن می پردازد. و امکان قرار دادن عکس توسط خود شخص در داخل آلبوم وجود ندارد.

این آلبوم شامل چند برگ از عکس های چاپ شده می باشد که به وسیله شیرازه و به صورت مرتب کنار هم چسبانده می شوند و در نهایت جلد سازی آن ها انجام می گیرد.

معمولا بیشترین کاربرد این نوع آلبوم برای آلبوم عروسی، نوزاد، بارداری، رشد نوزاد تا یکسالگی، و کودک می باشد.

نوع برگ های متفاوت بیشماری دارد که با توجه به سلیقه شخص و با راهنمایی آتلیه می تواند به انتخاب بپردازد.

نمونه کار ها:

حسنـــا دکـــور : بهتـــرین و با کیـــفیت ترین دکـــور را با قیمت استثنـــایی برای شما آتلیـــه داران عزیـــز ارائـــه می‌دهد.

برای تماس با ما فقط کافیست کلیک کنید. مشاوره و طراحی در سراسر ایران

حســـن نـــیت از ما اعتمــــاد از شمــــا

اگر اینستاگرامی هستید میتوانید ما را در اینستاگرام follow کنید:

hosnadecor@